czwartek, 28 marca 2024

Powiat Grajewski

  • 5 komentarzy
  • 8985 wyświetleń

Nabór na stanowisko urzędnicze

NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE
W STAROSTWIE POWIATOWYM W GRAJEWIE
ul. STRAŻACKA 6B, 19-200 GRAJEWO

Starosta Grajewski
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na stanowisko urzędnicze:
Podinspektor  w Starostwie Powiatowym  w Grajewie

 

  1. Nazwa i adres jednostki: Starostwo Powiatowe w Grajewie, ul. Strażacka 6B, 19-200 Grajewo.

  2. Określenie stanowiska:

Podinspektor -1 etat – pełny wymiar czasu pracy.

Okres zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony, tj. do 30 maja 2020 r.

  1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym:

  • posiadanie obywatelstwa polskiego, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016 r., poz. 902),

  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania  z pełni praw publicznych,

  • brak skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • wykształcenie wyższe; preferowane kierunki: ekonomia, zarządzanie, administracja, prawo lub praca socjalna,

  • posiadanie nieposzlakowanej opinii,

  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym.

  1. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:  

  • doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków UE – umiejętność administrowania projektami unijnymi,

  • znajomość regulacji prawnych niezbędnych przy realizacji, finansowaniu i rozliczaniu projektów współfinansowanych ze środków UE (w szczególności Ustawy Prawo zamówień publicznych, Ustawy o finansach publicznych, Ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, dokumentów programowych związanych z realizacją projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020),

  • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych oraz znajomość oprogramowania WORD i EXEL,

  • mile widziane doświadczenie pracy w administracji,

  • umiejętność pracy zespołowej, sumienność, rzetelność, kreatywność, dobra organizacja pracy. 

  1. Główne zadania na stanowisku pracy:

  • prowadzenie spraw związanych z realizacją projektu zintegrowanego p.n. „Rozwój kompetencji kadr subregionu suwalskiego” w ramach RPOWP na lata 2014-2020, złożonego z dwóch projektów (w ramach poddziałań 3.2.1 i 3.2.2)  w powiecie grajewskim, w tym:

  1. wdrożenie projektów na terenie powiatu,

  2. współpraca z koordynatorem projektu, doradcami zawodowymi, psychologiem, analitykiem rynku pracy, opiekunem do dzieci, asystentem osób z niepełnosprawnościami, pracownikami Wydziału Finansowego Starostwa Powiatowego w Grajewie,

  3. rekrutacja uczestników do projektu,

  4. przydzielanie zgłoszeń do udziału w projekcie doradcom zawodowym w celu dalszej weryfikacji,

  5. akceptowanie wydatków finansowych w ramach projektu,

  6. wykonywanie budżetu projektu w części dotyczącej powiatu grajewskiego zgodnie z planem i harmonogramem,

  7. wykonywanie wskaźników projektu zgodnie z kwotami ustalonymi dla powiatu grajewskiego w umowie o partnerstwie na rzecz realizacji projektu,

  8. obsługa systemu SL2014,

  9. przygotowywanie okresowych sprawozdań merytorycznych/wniosków  o płatność w części dotyczącej powiatu grajewskiego,

  1. przygotowywanie sprawozdań finansowych w zakresie prowadzonych spraw,

  2. przygotowywanie analiz i informacji do wniosków o płatność,

  3. gromadzenie i przechowywanie całości dokumentacji związanej
    z realizacją projektu, z wyłączeniem dokumentacji przypisanej Wydziałowi Finansowemu Starostwa Powiatowego w Grajewie, w tym: dokumentacji dotyczącej uczestników projektu związanej z rekrutacją uczestników projektu.

      6. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

Praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy, w siedzibie Zespołu Szkół Nr 1
w Grajewie 19-200, ul. Mickiewicza 3. Praca przy komputerze i obsłudze urządzeń biurowych. Współpraca z koordynatorem projektu, doradcami zawodowymi, psychologiem, analitykiem rynku pracy, opiekunem do dzieci, asystentem osób z niepełnosprawnościami,  pracownikami  Starostwa Powiatowego w Grajewie.

Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym. Budynek jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo.  

  1. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Grajewie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%.

  2. Zainteresowane osoby składają następujące dokumenty:

  • list motywacyjny,

  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

  • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, staż pracy zawodowej i dodatkowe umiejętności poświadczone przez kandydata na każdej stronie "za zgodność z oryginałem"- miejscowość, data i czytelny podpis,

  • podpisane czytelnie przez  kandydata  i złożone w formie odrębnych dokumentów pisemne oświadczenia:

  • o posiadaniu obywatelstwa polskiego, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy  z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016 r., poz. 902),

  • o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz  korzystaniu z pełni    praw publicznych,

  • o braku skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych  osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz.922),

  • o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku:   Podinspektor w Starostwie Powiatowym w Grajewie.
     

Dokumenty w zaklejonych kopertach z napisem "Nabór na stanowisko Podinspektor w Starostwie Powiatowym w Grajewie" z podaniem imienia i nazwiska oraz adresu i nr telefonu kandydata należy składać w Sekretariacie Starostwa Powiatowego w Grajewie, ul. Strażacka 6B  pokój nr 18, I piętro w terminie do 21 sierpnia 2017 r. do godz. 15:30.

Oferty, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Grajewie po wyżej określonym terminie lub złożone zostaną w innej formie lub też nie będą spełniać wymogów formalnych, nie będą rozpatrywane, a osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane.

Nadesłane oferty nie podlegają zwrotowi.

Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie bądź odrębnym pismem o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Grajewie, a także na tablicy informacyjnej w Starostwie Powiatowym w Grajewie, ul. Strażacka 6B, 19-200 Grajewo.
 

Grajewo, 07 sierpnia 2017 r.

 

Komentarze (5)

Po co te ogłoszenie o naborze, jak i tak przyjmą po znajomości...

No właśnie. .. może dawną nie spełniona znajomą?

Do użytkownika Stefan: może i tak być, może ktoś długo wyczekuje na to stanowisko i to miejsce jest trzymane dla ,,dawnej niespełnionej znajomej'', a ogłoszenie jest po prostu dane tak dla oka.

Fajna oferta pracy, wymagajaca troche doswiadcenia przy projektach. Ja mam doswiadczenie i wyksztalcenie ale mam ze 3 krotnie bardziej platna prace. Ludzie realizujcie swoje marzenia.

Bo ogłoszenie musi być więc po to

Dodaj zdjęcie do komentarza (JPG, max 6MB):
Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.