OGŁOSZENIE
NABÓR NA STANOWISKO
INSPEKTOR W STAROSTWIE POWIATOWYM
W GRAJEWIE UL. STRAŻACKA 6B
1. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe,
2) 3–letni staż pracy,
3) znajomość przepisów: kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu karnego, kodeksu cywilnego, ustawy prawo o ruchu drogowym, ustawy o kierujących pojazdami, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, ustawy o ochronie danych osobowych; ustawy o samorządzie powiatowym,
4) umiejętność interpretacji i stosowania obowiązujących przepisów prawa,
5) obywatelstwo polskie,
6) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
7) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe i nieposzlakowana opinia,
8) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
2. Wymagania dodatkowe:
Umiejętność obsługi komputera, umiejętność przygotowywania decyzji administracyjnych, zdolność do samodzielnej pracy merytorycznej, zdecydowanie i konsekwencja w działaniu, komunikatywność, kreatywność, umiejętność organizowania pracy w zespole.
3. Funkcje podstawowe wykonywane na stanowisku:
1) wydawanie decyzji nadających i cofających uprawnienia do kierowania pojazdami,
2) wydawanie skierowań na egzamin kontrolny z zakresu uprawnień do kierowania pojazdami,
3) wydawanie decyzji o zatrzymaniu prawo jazdy,
4) wydawanie decyzji o skierowaniu na badania lekarskie,
5) udostępnianie danych osobowych z ewidencji kierowców,
6) wydawanie kart parkingowych,
7) rejestrowanie i wyrejestrowanie pojazdu.
4. Warunki pracy:
1) praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
2) zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
3) praca na miejscu – w siedzibie Urzędu.
W miesiącu grudniu 2012 r. w Starostwie Powiatowym w Grajewie wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych osiągnął 6%.
5. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) życiorys - C.V.,
3) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
5) kserokopie świadectw pracy oraz kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
6) oświadczenie o stanie zdrowia,
7) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne i nieposzlakowanej opinii.
6. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne umieszczone w kopercie z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko INSPEKTOR w Starostwie Powiatowym w Grajewie” należy składać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Grajewie ul. Strażacka 6B, pokój Nr 18 Sekretariat – I piętro, w terminie: do dnia 14 stycznia 2013 roku.
7. Inne informacje:
Wymagane dokumenty (list motywacyjny, kwestionariusz osobowy lub C.V. z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą: ”Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r o ochronie danych osobowych /Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz.926 z późn. zm./ oraz ustawą z dnia 21.11.2008r o pracownikach samorządowych /Dz. U. Nr 223, poz.1458 z późn. zm./.
Grajewo, 4 stycznia 2013 r.