czwartek, 28 marca 2024

Powiat Grajewski

Nabór na stanowiska urzędnicze

Starosta Grajewski ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na stanowisko urzędnicze:

Podinspektor w Wydziale Architektoniczno-Budowlanym w Starostwie Powiatowym  w Grajewie

 

  1. Liczba i wymiar etatu: 1 etat.

  2. Nazwa i adres jednostki: Starostwo Powiatowe w Grajewie, ul. Strażacka 6B,
    19-200 Grajewo.

  3. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:

  1. posiadanie obywatelstwa polskiego, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy
    z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016 r poz. 902),

  2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania  z pełni praw publicznych,

  3. brak skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego,
    lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  4. wykształcenie wyższe magisterskie o profilu budowlanym lub architektonicznym,

  5. posiadanie nieposzlakowanej opinii,

  6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym.

  1. Wymagania dodatkowe :

  1. znajomość przepisów: ustawy prawo budowlane, ustawy o planowaniu
    i zagospodarowaniu przestrzennym, kodeksu postepowania administracyjnego, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, prawo zamówień publicznych,

  2. umiejętność analizowania dokumentacji technicznej – projektów budowlanych,

  3. zdolność do interpretacji i stosowania obowiązujących przepisów prawa,

  4. mile widziane doświadczenie pracy w administracji architektoniczno-budowlanej,

  5. umiejętność obsługi komputera pakiet Office (Word, Excel) i urządzeń biurowych,

  6. umiejętność pracy w zespole.  
     

5. Główne zadania na stanowisku pracy:

  1. wykonywanie zadań administracji architektoniczno-budowlanej, z wyjątkiem transportu kolejowego oraz w dziedzinie górnictwa,

  2. przygotowywanie decyzji o pozwoleniu na budowę,

  3. przygotowywanie decyzji o obowiązku uzyskania pozwolenia na rozbiórkę obiektów,

  4. przygotowywanie decyzji, postanowień, zawiadomień o wszczęciu postępowania,

  5. przygotowywanie decyzji lokalizacji szczegółowych, w tym decyzji
    o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej,

  6. przygotowywanie decyzji o niezbędności wejścia do sąsiedniego budynku lub na teren sąsiedniej nieruchomości,

  7. przygotowywanie przeniesienia decyzji na rzecz innej osoby,

  8. przygotowywanie zaświadczeń o wielkości powierzchni użytkowej
    i wyposażeniu budynków mieszkalnych,

  9. przygotowywanie zaświadczeń potwierdzających samodzielność lokali.

      6. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

Praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy, w siedzibie Starostwa Powiatowego
w Grajewie. Praca przy komputerze i obsłudze urządzeń biurowych. Współpraca
z pracownikami  Starostwa Powiatowego w Grajewie.

Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo.  

  1. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Grajewie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%.

  2. Zainteresowane osoby składają następujące dokumenty:

  1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

  2. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje zawodowe i dodatkowe umiejętności poświadczone przez kandydata na każdej stronie "za zgodność z oryginałem"- miejscowość , data i czytelny podpis,

  3. podpisane czytelnie przez  kandydata  i złożone w formie odrębnych dokumentów pisemne oświadczenia:

  1. o posiadaniu obywatelstwa polskiego, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016 r poz. 902),

  2. o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz  korzystaniu z pełni    praw publicznych,

  3. o braku skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  4. o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych  osobowych
    (Dz. U. z 2016 r, poz.922),

  5. o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku:   
    Podinspektor w Wydziale Architektoniczno-Budowlanym w Starostwie Powiatowym w Grajewie.


Dokumenty w zaklejonych kopertach z napisem "Nabór na stanowisko: Podinspektor w Wydziale Architektoniczno-Budowlanym w Starostwie Powiatowym w Grajewie" z podaniem imienia i nazwiska oraz adresu i nr telefonu kandydata należy składać w Sekretariacie Starostwa Powiatowego w Grajewie, ul. Strażacka 6B  pokój nr 18, I piętro w terminie do 05 czerwca 2017 r. do godz. 15:30.

Oferty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, złożone w innej formie, jak również nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane, a osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane.

Nadesłane oferty nie podlegają zwrotowi.

Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie bądź odrębnym pismem o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Grajewie, a także na tablicy informacyjnej w Starostwie Powiatowym w Grajewie, ul. Strażacka 6B.

Grajewo, 24.05.2017 r.

 
_________

Starosta Grajewski ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na stanowisko urzędnicze:

Starszy specjalista w Wydziale Zarzadzania Kryzysowego i Spraw Obywatelskich w Starostwie Powiatowym  w Grajewie

 

  1. Liczba i wymiar etatu: 1 etat.

  2. Nazwa i adres jednostki: Starostwo Powiatowe w Grajewie, ul. Strażacka 6B,  19-200 Grajewo.

  3. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:

  1. posiadanie obywatelstwa polskiego, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016 r poz. 902),

  2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania  z pełni praw publicznych,

  3. brak skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego,
    lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  4. wykształcenie wyższe  (preferowane kierunki: bezpieczeństwo narodowe, administracja, obronność państwa),

  5. staż pracy: 3 lata,

  6. posiadanie nieposzlakowanej opinii,

  7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym.

  1. Wymagania dodatkowe :

  1. znajomość przepisów:  ustawy o zarzadzaniu kryzysowym oraz o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej i przepisów wykonawczych w tym zakresie, ochrony informacji niejawnych, kodeksu postępowania administracyjnego,  ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, prawo zamówień publicznych,

  2. zdolność do interpretacji i stosowania obowiązujących przepisów prawa,

  3. rękojmia zachowania tajemnicy,

  4. umiejętność obsługi komputera pakiet Office (Word, Excel) i urządzeń biurowych,

  5. mile widziane doświadczenie pracy w administracji,

  6. umiejętność pracy w zespole.  

  1. Główne zadania na stanowisku pracy:

  1. realizacja przedsięwzięć z zakresu zarządzania kryzysowego, obrony cywilnej     i ochrony ludności  oraz  obronności na terenie powiatu,

  2. opracowywanie i realizacja powiatowych planów: obronnego, obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego, ochrony  przed powodzią,

  3. organizowanie szkoleń w zakresie obrony cywilnej i obronności,

  4. opracowywanie okresowych analiz i ocen stanu bezpieczeństwa powiatu,

  5. współpraca z właściwymi organami w zakresie bezpieczeństwa i porządku publicznego,

  6. organizacja systemu wczesnego ostrzegania oraz wykrywania i alarmowania ludności,

  7. realizacja zadań Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego, tj.:

  • zapewnienia warunków służących koordynacji działań w razie zdarzeń kryzysowych, w tym koordynacji prac związanych z organizacją systemu zarządzania kryzysowego,

  • gromadzenia uaktualniania odpowiednich baz danych i innych narzędzi,

  • współdziałania z właściwymi komórkami administracji samorządowej zajmującymi się reagowaniem w sytuacjach kryzysowych,

  • współpracy z instytucjami realizującymi stały monitoring środowiska,

  • współpracy z właściwymi instancjami w zakresie tworzenia warunków koordynacji działań w zakresie udzielenia i odbioru  pomocy humanitarnej,

  • przygotowania wstępnej analizy zagrożeń i uczestnictwo   w przygotowaniu analizy kompleksowej,

  • organizacji i nadzoru nad funkcjonowaniem systemu wykrywania   i alarmowania.

  1. koordynacja zorganizowanej akcji społecznej na obszarze gmin znajdujących się w powiecie,

  2. współdziałanie z administracją wojskową  w  zakresie  zadań  wynikających z  planów dotyczących Punktu Kontaktowego HNS Starosty Grajewskiego,

  3. pomoc w organizacji kwalifikacji wojskowej na terenie  powiatu,

  4. organizowanie doręczania kart powołania do odbycia ćwiczeń wojskowych oraz czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny,

  5. prowadzenie magazynu sprzętu OC.  

      6. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

Praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy, w siedzibie Starostwa Powiatowego
w Grajewie. Praca przy komputerze i obsłudze urządzeń biurowych. Uzyskanie uprawnień do dostępu do informacji niejawnych. Współpraca z pracownikami  Starostwa Powiatowego w Grajewie.

Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo.  

  1. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Grajewie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%.

  2. Zainteresowane osoby składają następujące dokumenty:

  1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

  2. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, staż pracy zawodowej i dodatkowe umiejętności poświadczone przez kandydata na każdej stronie "za zgodność z oryginałem"- miejscowość, data
    i czytelny podpis,

  3. podpisane czytelnie przez  kandydata  i złożone w formie odrębnych dokumentów pisemne oświadczenia:

  1. o posiadaniu obywatelstwa polskiego, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy  z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016 r poz. 902),

  2. o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz  korzystaniu z pełni    praw publicznych,

  3. o braku skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  4. o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych  osobowych (Dz. U. z 2016 r, poz.922),

  5. o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku:   
    Starszy specjalista w Wydziale Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obywatelskich w Starostwie Powiatowym w Grajewie.

 

Dokumenty w zaklejonych kopertach z napisem "Nabór na stanowisko: Starszy specjalista w Wydziale Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obywatelskich w Starostwie Powiatowym w Grajewie" z podaniem imienia i nazwiska oraz adresu i nr telefonu kandydata należy składać w Sekretariacie Starostwa Powiatowego w Grajewie, ul. Strażacka 6B  pokój
nr 18, I piętro w terminie do 05 czerwca 2017 r. do godz. 15:30.

Oferty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, złożone w innej formie, jak również nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane, a osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane.

Nadesłane oferty nie podlegają zwrotowi.

Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie bądź odrębnym pismem o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Grajewie, a także na tablicy informacyjnej w Starostwie Powiatowym w Grajewie, ul. Strażacka 6B.

Grajewo, 24.05.2017 r.

 

Komentarze (0)

Dodaj zdjęcie do komentarza (JPG, max 6MB):
Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.