piątek, 29 marca 2024

Wiadomości

  • 5 komentarzy
  • 15679 wyświetleń

Nabór na st. Inspektora

OGŁOSZENIE
NABÓR NA STANOWISKO
INSPEKTOR
W STAROSTWIE POWIATOWYM
W GRAJEWIE UL. STRAŻACKA 6B.


1.    Wymagania niezbędne:
Wykształcenie wyższe ekonomiczne; 3 –letni staż pracy; znajomość przepisów m.in. z zakresu finansów publicznych, rachunkowości, odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, samorządu terytorialnego i dochodów jednostek samorządu terytorialnego; zdolność do interpretacji i stosowania obowiązujących przepisów prawa; obywatelstwo polskie; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych; niekaralność za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za umyślne przestępstwo skarbowe;  stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku. 

2. Wymagania dodatkowe:
Umiejętność przygotowywania wniosków o płatność i innych rozliczeń oraz sprawozdań związanych z realizacją projektów współfinansowanych m.in. ze środków Unii Europejskiej; biegła znajomość obsługi komputera; doświadczenie w obsłudze programów finansowo – księgowych; doświadczenie zawodowe w księgowości budżetowej; zdolność do samodzielnej pracy merytorycznej; zdecydowanie i konsekwencja w działaniu; komunikatywność, kreatywność, umiejętność organizowania pracy w zespole.

3. Funkcje podstawowe wykonywane na stanowisku:
Zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami z zakresu rachunkowości oraz finansów publicznych przygotowywanie projektów uchwał oraz materiałów planistycznych i informacyjnych, w tym: z zakresu budżetu powiatu, na potrzeby Zarządu Powiatu Grajewskiego, Rady Powiatu Grajewskiego i Komisji Rady Powiatu Grajewskiego oraz innych podmiotów; bieżąca kontrola i analiza dochodów i wydatków budżetowych realizowanych przez urząd oraz jednostki podległe, a także powiązanych z nimi rozrachunków; przygotowywanie informacji dla jednostek organizacyjnych powiatu, wydziałów urzędu i innych podmiotów w zakresie planowania i realizacji budżetu; przyjmowanie, weryfikacja i kompletowanie planów, sprawozdań i informacji opisowych sporządzanych przez wydziały urzędu oraz przedkładanych przez jednostki organizacyjne powiatu w zakresie planowania i realizacji budżetu powiatu oraz gospodarowania mieniem powiatu, a także gromadzenia i rozliczania dochodów realizowanych przez powiat na rzecz budżetu państwa; przyjmowanie, weryfikacja i kompletowanie deklaracji, sprawozdań finansowych i statystycznych sporządzanych przez wydziały urzędu oraz przedkładanych przez jednostki organizacyjne powiatu; weryfikacja prawidłowości sporządzanych przez pracowników Wydziału Finansowego urzędu zbiorczych sprawozdań miesięcznych, kwartalnych i rocznych z zakresu realizacji budżetu powiatu oraz stanu mienia powiatu; weryfikacja prawidłowości sporządzanej przez pracowników urzędu dokumentacji z zakresu rozliczania inwestycji; bieżące koordynowanie prac wykonywanych przez pracowników Wydziału Finansowego urzędu w zakresie  budżetu i gospodarowania mieniem obejmujących planowanie i ewidencję księgową oraz sprawozdawczość.

4. Warunki pracy:
1) praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
2) zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
3) praca na miejscu – w siedzibie Urzędu,

W miesiącu październiku w Starostwie Powiatowym w Grajewie wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych osiągnął 6%.

5.  Wymagane dokumenty:
List motywacyjny; kwestionariusz osobowy; życiorys - C.V.; oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych; kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie; kserokopie świadectw pracy oraz kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje; kserokopia dowodu osobistego; oświadczenie o stanie zdrowia; oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne.

6.  Termin i miejsce składania dokumentów:
Termin: do 26 listopada 2012 roku.
Miejsce: Starostwo Powiatowe w Grajewie ul. Strażacka 6B, pokój Nr 18 Sekretariat – I piętro.

7.  Inne informacje:
Wymagane dokumenty (list motywacyjny, kwestionariusz osobowy lub C.V. z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą: ”Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r o ochronie danych osobowych /Dz.U. z 1997r. Nr 133, poz. 883 z późn.zm./ oraz ustawą z dnia 21.11.2008r o pracownikach samorządowych /Dz.U. Nr 223, poz.1458 z późn. zm./.

Grajewo, 16 listopada 2012 r.



Komentarze (5)

Pewnie juz i tak maja kogos na to stanowisko, a cala procedura to tylko przedstawienie dla plebsu i dopelnienie formalnosci. Rowni i rowniejsi nadal rzadza i robia co im sie zywnie podoba.

Jak kserokopia dowodu osobistego to po co oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego?Masło maślane.... i to żąda urząd -WSTYD!

Ciekawe KTO spełnia te wymagania? Jak sprawdzić kreatywność i umiejętność pracy w zespole? Moim zdaniem wymogi sa tendencyjne.

Niech zgadnę, wygra ktoś z Ełku lub z LG.

i tak juz maja "swojego" na te miejsce

Dodaj zdjęcie do komentarza (JPG, max 6MB):
Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.