Warto przeczytać

Chcesz rozpocząć handel online? Tych akcesoriów do pakowania nie może Ci zabraknąć

W 2019 roku rynek e-handlu w Polsce szacowany był na kwotę 61 miliardów złotych. Raporty mówią o tym, że już w 2025 roku będą stanowić aż 25% całej branży sprzedażowej. Doskonałe perspektywy kuszą wiele osób, aby spróbować swoich sił właśnie w e-commerce.

Po pierwsze: kartony

Bez opakowań kartonowych tak naprawdę bardzo trudno wyobrazić sobie podchodzenie do jakiejkolwiek sprzedaży online. Niezależnie od tego, czy Twój klient kupuje zestaw produktów, czy też decyduje się na jeden przedmiot, musisz zadbać o to, aby w jednym kawałku dotarł do niego. Z tego też powodu zrób większe zakupy w hurtowni opakowań tekturowych. Zadbaj o to, aby Twoje kartony pasowały wielkością do oferowanych towarów. Postaw na różne rozmiary – wtedy najłatwiej będzie Ci dopasować opakowanie do zawartości.

Po drugie: wypełnienie

Towar, który ma możliwość luźnego przemieszczania się po paczce, jest narażony na ryzyko uszkodzenia. Dlatego też zastosuj wypełnienia, aby unieruchomić towar i zapewnić mu większe bezpieczeństwo na czas transportu. Pamiętaj, że do czasu odebrania paczki przez klienta to Ty odpowiadasz za stan i zawartość przesyłki. Akcesoria do pakowania paczek to przede wszystkim woreczki wypełnione powietrzem, zrecyklingowane kawałki tektury czy styropianowe kuleczki. Tego typu materiały do pakowania paczek chronią cenną zawartość przed uszkodzeniem przez nieostrożnego kuriera lub pracownika sortowni.

Po trzecie: naklejki na paczkę

Dzięki nim poinformujesz kuriera o tym, co może znajdować się w środku pudełka. Zwrócisz jego uwagę, aby traktował konkretne przesyłki z większą ostrożnością i starannością. "Uwaga szkło", "góra dół", "nie rzucać" - to tylko niektóre z wariantów naklejek najczęściej stosowanych przez firmy zajmujące się sprzedażą wysyłkową. Ten prosty element uchronił już niejedno zamówienie przed zbiciem czy uszkodzeniem mechanicznym.

Po czwarte: taśma firmowa

Taśma pozwalająca na zaklejenie skrzydełek paczki może przybrać mniej typową formę. Drukarnie oraz hurtownie oferujące kartony do wysyłek mają w swojej sprzedaży również spersonalizowane taśmy klejące. Możesz umieścić na nich dowolny wzór, napis czy logo. W ten sposób zwiększasz świadomość marki wśród osób, które zamawiają u Ciebie towary. 

Po piąte: etykiety nadawcze

Aby je wydrukować, potrzebujesz sprawną drukarkę, zapas papieru xero i tuszu. Dobrym rozwiązaniem, z którego korzysta wiele firm, jest też papier samoprzylepny. Dzięki niemu nie musisz stosować już taśmy klejącej. Etykiety nadawcze to element niezbędny, aby kurier odebrał od Ciebie paczkę.

Po szóste: wkłady chłodzące

Jeśli sprzedajesz artykuły spożywcze wymagające przechowywania w niższych temperaturach (na przykład ekskluzywne czekoladki), do swoich paczek możesz dołożyć wkłady chłodzące. Zapewniają one niższą temperaturę, utrzymując zawartość w optymalnym stanie. W ten sposób zamawiane na prezent z okazji ślubu słodycze dotrą nierozpuszczone i będą idealne, aby wręczyć je Młodej Parze.

 

Komentarze (0)

Dodaj zdjęcie do komentarza (JPG, max 6MB):
Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.