Strona główna · Powrót do forum · Spis forów
Gala
Dodano: 2011-01-13 00:16:05
Otwarto: 13691

Gdzie są porządni faceci?

Zastanawiam się czy są jeszcze na tym świecie, a także w Grajewie porządni faceci..Czy oni już wyginęli? Coraz częściej można się spotkać z chamstwem, brakiem szacunku i kultury ze strony chłopaków. Gdzie podziali się romantycy, kulturalni faceci, którzy potrafią zawalczyć o kobietę, a także obdarzyć ją miłością, troską i szacunkiem. Gdzie szukać i jak szukać?
PPP
Dodano: 2011-01-13 07:30:00
Też czasami się zastanawiam nad tym, czy w ogóle są jeszcze fajni faceci. Myślę, że jak porządnie się rozejrzysz, to takiego znajdziesz, tylko na to trzeba czasu. Ale jeszcze jedna ważna rzecz...aby Twój facet był dla Ciebie fajny, darzył Cię szacunkiem, to Ty też musisz dać mu coś od siebie, też go szanować, kochać, rozumieć. Życzę Ci powodzenia w odnalezieniu super mężczyzny. Pozdrawiam

a.
Dodano: 2011-01-13 07:33:00
Szukajcie, a znajdziecie :)

robertniestad
Dodano: 2011-01-13 07:49:00
Są! w Irlandii na zmywaku.

Andrzej W
Dodano: 2011-01-13 07:53:00
Witaj Gala owszem są, ale nie są to jacyś lalusie z żurnala ale prości faceci, nie wybijający się urodą, ni ejeżdżacy super bryką, jak rónież nie przesiadujący w knajpach. Tacy mężcyźni zamiast zgiełku knajpy wolą w domu wieczór przy książce. Pozdrawiam

ich will
Dodano: 2011-01-13 08:34:00
w dzisiejszych czasach ciężko o prawdziwego romantycznego faceta Większośc facetów zyje własnym zycie nie chcąc wiązać się z nikim najważniejsi są koledzy zero szacunku dla nikogo Jak to śpiewają liczy się szacunek ludzi ulicy a połowa to konfidenci. Nie ma żadnego szacunku do nikogo wystarczy posłuchać tekstów raperów jaki mają szacunek do kobiet Pa

Ewa
Dodano: 2011-01-13 08:39:00
Nie istnieją, albo są zajęci...

Alicja
Dodano: 2011-01-13 09:38:00
Niestety takich już nie ma he

serek
Dodano: 2011-01-13 10:38:00
Równie dobrze mogłby ktoś założyć temat "Gdzie są te fajne i porządne kobiety" A tak wogole masz internet i od groma servisów randkowych jak bedziesz szukac to wkoncu znajdziesz. A tak po za tym to chyba głupszego tematu na forum grajewskim dawno nie widziałem z takimi rozterkami to chyba na jakieś forum babskie a nie tutaj.

persefora
Dodano: 2011-01-13 10:40:00
A o kogo walczyć,tendencją czasów jest typ faceta ,,zniewieściałego,,w makijażu i z paznokcjami pociagniętymi lakierem bezbarwnym.A dziewczyny -chłopczyce bluzgające na ulicy w swym gronie ,przepełnione hamstwem,prostackie bez jakichkolwiek zachamowań,kturych jedynym atutem jest /to/ co mają w majtkach.

dmx
Dodano: 2011-01-13 10:56:00
ja jestem porzadny nie wiesz gdzie masz ich tylko szukac


Dodano: 2011-01-13 11:01:00
takich nie ma ... wygineli jak dinozaury haha

oni
Dodano: 2011-01-13 12:53:00
na szacunek trzeba zasłużyć ;]

anonim
Dodano: 2011-01-13 13:46:00
do GALA: ja szukam takich samych kobiet jak Ty mezczyzn :( odezwij sie lukasz123xx@wp.pl

GV
Dodano: 2011-01-13 13:48:00
na mtv szukaj

czarek
Dodano: 2011-01-13 13:52:00
w Klubie AA :) proszę dodać moj komentarz :)

eldo
Dodano: 2011-01-13 14:02:00
tutaj

obserwator
Dodano: 2011-01-13 14:46:00
Zapewne gdzieś jeszcze są osobnicy obojga płci o tych cechach ale zapewne to jakaś mniejszość w naszym kraju. Bo ludzie posiadający pozytywne cechy nie wyróżniaja się krzykliwie z tłumu, nikt ich równiez nie lansuje, media nie stawiaja za przykład wart nasladowania. Czy ktoś z nas zwraca uwage na spokojnego i cichego sąsiada, który byc może ma te cechy. Prędzej posadzimy go że jest niemormalny i przypniemy jakąś łaktę.

Łukasz
Dodano: 2011-01-13 14:48:00
a gdzie sie podziały normalne kobiety, które będą potrafiły docenić tych porządnych facetów i odwdzięczyć się im za ich starania? Chciałybyście otrzymywać wszystko, nie dając nic w zamian. Nie ma tak lekko... Żenada

marta
Dodano: 2011-01-13 15:07:00
nie ma bo wyginęli faceci nie spotkałam się z porządnym facetem

daro
Dodano: 2011-01-13 17:03:00
dinozaury nie wymarły

Gala
Dodano: 2011-01-13 17:11:00
Do Łukasz: Są jeszcze na tym świece normalne, porządne kobiety, które potrafią kochać i docenić. Tylko podobnie jak z mężczyznami, trzeba wyszukać je z rozkrzyczanego tłumu. A co masz na myśli pisząc odwdzięczyć się? Czyżbyś chciał potwierdzić zasadę, że facetom chodzi tylko o jedno? A co do tego, że te które są bardziej krzykliwe przeważają i szybciej rzucają się w "oczy" albo też w ramiona - to prawda.

Samotna...
Dodano: 2011-01-13 18:05:00
do Andrzeja W - daj jakiś niamiar na siebie! i napisz ile masz lat ja 32

Dorshević
Dodano: 2011-01-13 18:05:00
@Gala: Dziewczyny są tak łatwe, że nie warto o nie walczyć...

Michał
Dodano: 2011-01-13 19:03:00
Porządni faceci,romantycy,wrażliwcy nie są dziś w cenie,i mało kto ich poważa.Smutna prawda niestety.Człowiek może walczyć,zabiegać,a i tak zostanie przypisany w ramę przyjaciela,bo " jesteś miłym,uczynnym chłopakiem,ale...".Najgorsze jest to ,iż choć facet jest zdecydowany,pewny,zdeterminowanie dąży do celu " związku" ,a dziewczyny są w ogóle nie zdecydowane ,nie pewne,wręcz zagubione.I pojawiają się słowa typu" wyhamuj,wyluzuj,spokojnie".Tylko po co hamować i wyluzowywać? Po co tracić czas na podchody.Ja rozumiem adoracja,zabieganie oczywiście jak najbardziej,ale nigdy gierki,i wcale nie mam tu na mysli nastoletnich dziewczyn tylko dorosłe zdawałoby się dwudziestokilkuletnie kobiety.

marta
Dodano: 2011-01-13 20:09:00
nie ma porządnych facetów bo się nie spotkałam takimi

onaa
Dodano: 2011-01-13 20:20:00
Andrzej W - gdzie Ty się podziewasz? ;]

Mario C
Dodano: 2011-01-13 21:15:00
szczerze, mam dziewczynę, której oddaję siebie wszystko co mam, chcę żeby była kochana, miała we mnie podporę, widzę po znajomych jak się szczycą w wyrywaniu lasek na raz czy dwa, ale też widzę tak samo kobiety są wyzywające, lecące na imprezki etc... tak szczerze ja można mówić od 20 lat szukałem dziewczyny naprawdę ciepłej, nie myślącą o imprezkach czy sexie, tylko żeby mnie pokochała takiego jakim jestem ja też chcę jej daję dużo ciepła, serca, podeprzeć, uważam że faceta z uczuciami ciężko znaleźć podobnie jak kobietę, ale pewno znajdziesz tylko na prawdę szukać albo po prostu ten facet w nieoczekiwanym miejscu i porze sam się Ci trafi. Pozdrawiam Mariusz

ruda
Dodano: 2011-01-13 21:35:00
ja nam już 10 lat porządnego faceta i na razie nie oodam ha ha

znafca ®
Dodano: 2011-01-13 21:50:00
Z demografią nie wygrasz. Jest źle, a będzie jeszcze gorzej. W końcu wyginiemy jak mamuty. Hmm... zawalczyc? Niby w okolicy są różne sekcje np. karate, kick-boxingu, zapaśnicze, albo kółko łowieckie. Nie no a może sama powinnaś chwycic byka za rogi? Z przeznaczeniem bywa najczęściej tak, że czeka tuż za rogiem. Jakby było kieszonkowcem albo sprzedawcą losów na loterię: to jego najczęstsze wcielenia. Do drzwi naszego domu nigdy nie zapuka. Trzeba za nim ruszyć... ;)

ewa
Dodano: 2011-01-14 00:14:00
Do Dorshević; Nie wszystkie są łatwe.. i może kiedyś przekonasz się o tym, że jednak warto zawalczyć o tę jedną, wyjątkową, która nie jest tak łatwa i pusta. No chyba, że szukasz łatwych i pustych..

ana
Dodano: 2011-01-14 00:40:00
Gala czeaj na tych z Irlandii. Oni od razu bedą mieli kasę a że pracowali na zmywaku pantoflarza masz od razu.ugotuje, p[osprzata. zrobi zakupy ja ci mówie. tych co widzisz po Grajewie to obiboki. bieda ich nie nauczyła ,stoją w kolejce do burmistrza po prace, ..

Geniusss
Dodano: 2011-01-14 12:25:00
Ech... idę sobie lepiej poczytam książkę...

obserwator
Dodano: 2011-01-14 12:39:00
Dodajmy jeszcze, że ci porządni mężczyzni jeżeli jeszcze gdzieś są, wykonują niepopularne zawody, nierozwojowe i przy okazji mało płatne to żadna kobieta nie zwróci uwagi na takiego faceta. Nawet jak będzie miał przysłowiowe złote serce.

Jasio
Dodano: 2011-01-14 22:55:00
A może już mają swoich chłopców?

K
Dodano: 2011-01-15 10:03:00
Haha, no tak, szukaj na servisach randkowych. Co za ludzie. Na servisach randkowych można w ogóle kogoś normalnego znaleźć? Wróć.... Czy w ogóle ktoś normalny tam zagląda? Siebie warci. Porządni faceci istnieją, w Grajewie to pewnie coś około 1 na 300-500. Ale przebywa tam tylko do czasów liceum, potem wyjeżdża do normalnego miasta, gdzie można zarobić normalne pieniądze i obracać się wśród normalnych ludzi, a nie grajewskiej hołoty. Oczywiście najpierw studia :)

Tomaszek
Dodano: 2011-01-15 14:14:00
To ja się pytam gdzie są porządne kobiety? "Coraz częściej można się spotkać z chamstwem, brakiem szacunku i kultury ze strony chłopaków" -może po prostu lecisz tylko na wygląd a wiadomo jakie są tego konsekwencje. To w końcu szukasz chłopaka czy mężczyzny?Kiedyś byłem romantykiem ale właśnie dlatego,że byłem romantykiem pewna nie powiem kto rzuciła mnie właśnie z tego powodu."zawalczyć o kobietę" ? a po co o was walczyć skoro Wy drogie panie sztukę obojętności opanowałyście już do perfekcji,na co więc liczycie drogie kobiety?

P.Normalny
Dodano: 2011-01-15 15:01:00
Normalni faceci?? ehh dawno tego stwierdzenia juz nie slyszalem. Są w grajewie jeszcze tacy faceci, ale ktora dziewczyna zwraca na takiego uwage, kazdy normalny facet nie jest przystojniakiem, nie posiada wypasionej fury itd... Ale w tych czasach dziewczyny-kobiety tylko na to patrza. Nie masz kasy, wypasionej fury, bajeru i wygladu to panna juz na ciebie nie zwraca uwagi. ;/

pismak
Dodano: 2011-01-15 16:54:00
Nie ma już takich facetó, wygineły jak dinozaury, a jak są to co sobą reprezentują..?? Njapierw należałoby podsumować swoje zachowanie co soba reprezentujecie i stosunek do życia w związku. To akurat bardzo ładnie przedstawił kolega "Michał". Kilka słów, które odzwierciedlają kobiecą nature.

znafca ®
Dodano: 2011-01-15 17:38:00
Do K troszeczkę się mylisz. Studia rozwijają człowieka, a zwłaszcza głupotę. Wiem, bo skończyłem... :) Właśnie młodzi wykształceni z dużych miast korzystają z takich portali. Nie mają czasu na normalne życie. Priorytetem w ich życiu jest gromadzenie hajsu. Pomijam fakt, że w większości to prawdziwa dzicz, hołota, męty, motłoch, pospólstwo, szumowiny, tałałajstwo, tałatajstwo, tłuszcza i zbieranina. Bez urazy ale musisz byc strasznie płytka i zakompleksiona z powodu swojego pochodzenia.

w,,,
Dodano: 2011-01-15 18:20:00
A ja uważam, że obydwie strony są siebie warte!O współczesne kobiety nie warto walczyć, ani je szanować, bo to one podrywają, przeklinają,piją alkohol i są wulgarne pod każdym względem.A seks traktują tak samo jak mężczyżni-zaliczają facetów i niewiele to ma wspólnego z uczuciem.Rację mają ci, którzy piszą o kobietach niepochlebne komentarze.Ale mężczyżni nie są lepsi! oni lubią kobiety, które dobrze zarabiają i nie muszą być na ich utrzymaniu, bo jeśli mają pieniądze to one są ich największą miłością, a jeśli kasę ma żona lub dziewczyna to super, bo mogą się dobrze bawić za cudze i połówka nie korzysta z ich ciężko zarobionych kochanych pieniążków!.Poza tym współcześni faceci lubią krzykliwe,bezpruderyjne panienki,z ostrym makijażem i w modnych ciuszkach,po aerobikach,itp, podobne do tych z reklam telewizyjnych, najlepiej jeszcze po retuszu.Nastąpiło pomieszanie wartości.Dobra żona, matka i opiekuńcza pełna empatii kobieta to niemodny przeżytek.Mężczyzna, który nie idzie przebojem przez życie, też....

Andrzej W
Dodano: 2011-01-15 19:32:00
Szanowne Panie podziewam się oj podziewam się, ostatnimi czasy mam dość dużo pracy, zaś namiary do mnie to: andrzej1974@wp.pl Pozdrawiam I zapraszam

AndrzejG
Dodano: 2011-01-16 08:12:00
.... Kobiety w Grajewie to porażka. Miałem jedną Kochałem ją nad życie robiłem dla niej wszystko dla siebie nic ....Poszła z innym się pobawiła a tera chce wrócić .... PORAŻKA.............

Andrzej WW
Dodano: 2011-01-16 17:43:00
no, no Andrzej W robi furorę , bo napisał to co by chciały przeczytac kobiety, a swoją drogą panie- same nie wiecie czego chcecie- najlepiej pantoflarza, który by spełniał wasze zyczenia i grzecznie znosił wasze fochy. Ładnie piszecie o miłosci, zrozumieniu z obrzydzeniem dla "lalusi " w ładnych furach, ale.... tak naprawde chciałybyscie takiego bo z samej milosci nikt nie przezył- trzeba tez za cos zyc.. a nie kazdy lalus jest chamski tylko wymagający i nie na każdą szarą myszkę spojrzy....

onaa
Dodano: 2011-01-16 19:07:00
Andrzeju, dziękuję. :) Jednak nie skorzystam, Samotna jest bliższa Tobie ze względu na wiek ;) Szkoda, w dzisiejszych czasach ciężko spotkać młode osoby, które wolą książkę od imprezy... :] Mimo wszystko powodzenia Tobie i Samotnej :)

ewa
Dodano: 2011-01-16 23:44:00
"Dobra żona, matka i opiekuńcza pełna empatii kobieta to niemodny przeżytek". Nie zgadzam się z tym stwierdzeniem. Chociaż jestem kobietą, to widzę co dzieje się ze światem i przyznam, że coraz trudniej teraz o normalne dziewczyny/kobiety. W dzisiejszych czasach na pierwszy plan wysuwa się zabawa, zmienianie partnerów jak rękawiczki, a często także upojne noce z przypadkowymi partnerami.Ale istnieją normalne, porządne kobiety, które marzą o kochającym mężu, dziecku, cudownej rodzinie. Wierzę, że są też tacy mężczyźni, ale jakoś trudno jest spotkać takie osoby.

Obserwatorka
Dodano: 2011-01-16 23:52:00
To może Wy, faceci, powiecie jak wygląda wg Was kobieta, która mogłaby się Wam podobać? W czym dostrzegacie jej piękno? Bo często spotykam się ze stwierdzeniami o pustych "tapeciarach", ale właśnie za takimi kobietami się oglądacie i takie się Wam podobają. Na dyskotekach tańczycie z dziewczynami, które pozwalają na "bliższe zbliżenia", a później mówicie, że są puszczalskie i obrzucacie je wyzwiskami. Więc jak to jest?

Viloetta
Dodano: 2011-01-17 07:51:00
Pleps i nic wiecej i wy szukacie porzadnej kobiety porzadna to takich jak wy ramole na kilometr omija a o jej :MAJTKACH:to mozesz jeszcze dlugo snic spodziewasz sie wdziecznosci hyba na leb upadles .... wspomne jeszcze o chlopakach na saksach wiecej w nich oglady i koltory niz w was prostaki pracuja ciezko cenia kobiete i nie boja sie zycia !

Andrzej W
Dodano: 2011-01-17 11:18:00
Andzej-u WW z całym szacunkiem do Twojej oaoby, ale ja jestem facetem nie patrzącym, sorry za słwonictwo, na świat poprzez pryzmat damskich majtek. Do życia podchodzę z uśmiechem to raz jak również z dystansem to dwa, aczkolwiek umiem i zarazem lubię podać pomocną dłoń osobie potrzebującej. Ale Szanowny Andrzej-u WW nie jestem oblatywaczem i nie mam zamiaru lądować w każdym łóżku. Obserwatorko oraz Violetto nie "każdy facet to świnia" ponieważ są i tacy co myślą głową a nie główką Pozdrawiam

Marta
Dodano: 2011-01-17 15:35:00
Violetto! Weź słowniczek do ręki, bo ciężko czyta się te błędy!

Kasia
Dodano: 2011-01-17 15:43:00
Waszym zdaniem porządna dziewczyna powinna wyglądać jak wrak człowieka!! Kobieta powinna byc zadbana, pomalowana i ładnie ubrana! A nie jak w Grajewie wiekszosc: kładzie szpilki do dresów i idzie biedota szukac porzadnego!! Nawet pies kobieto na Ciebie nie zerknie! Dbajcie o siebie! Porzadnych facetow nie brakuje, ale oni tez chca miec zadbana i ładna!

hary
Dodano: 2011-01-17 16:33:00
facetów niema bo te baby byle jakie za łatwe

zenek
Dodano: 2011-01-17 19:05:00
Na Centrum, Pozdrawiam Samotne.

Zorro
Dodano: 2011-01-17 21:38:00
Moje drogie panie,żeby mieć porządnego faceta to trzeba chcieć.Nie każdemu facetowi tylko seks w głowie.Kobieta powinna mieć styl i klasę.Częściej się myć i zmieniac majtki,moje drogie panie,zadbajcie o higenę a póżniej szukajcie tego porządnego faceta.Z poważaniem Zorro

Zorro
Dodano: 2011-01-17 21:48:00
Moje drogie panie,żeby mieć porządnego faceta to trzeba chcieć.Nie każdemu facetowi tylko seks w głowie.Kobieta powinna mieć styl i klasę.Częściej się myć i zmieniac majtki,moje drogie panie,zadbajcie o higenę a póżniej szukajcie tego porządnego faceta.Z poważaniem Zorro

ania
Dodano: 2011-01-18 14:33:00
do Tomaszka, dasz jakies namiary do siebie :)

agusss
Dodano: 2011-01-18 15:42:00
sa faceci,ale wszystko zalezy w pewnej mierze od wychowania rodzicow,od sytuacji w jakiej wytchowywala sie dana osoba.wg mnie nie trzeba szukac na sile.nie ma to nie ma a jak sie znajdzie to dobrze.hmm faceci maja swoje za plecami ale kobiety tez nie sa niewinnetakze sa 2 strony medalu.mysle ze osoby ktore oglaszaja sie matrymonialnie to jacys desperaci po rpostu:) tak samo jak audycje radiowe w ktorych pozna sie kogos ..po mojemu-czekajcie na odpowiednia osobe a znajdzie sie na pewno :)

kobieta
Dodano: 2011-01-18 16:41:00
Przykro mi to pisać zorro(nie przepraszam,że małą literą!),ale nie jesteś porządny tylko chamski!Nie oceniam twojego wyglądu,ani zapachu,tylko to co napisałeś.Poza tym nieprzyjemne zapachy ciągną się zazwyczaj za mężczyznami!

nicola
Dodano: 2011-01-18 18:11:00
Zorro chyba trafiałeś na jakieś dziwne kobiety.

PEPA
Dodano: 2011-01-18 20:10:00
czytam Wasze wypowiedzi i taka myśl nie daje mi spokoju : my jesteśmy za łatwe ok. Tylko skąd Wy to wiecie skoro jesteście tacy porządni.

xyz
Dodano: 2011-01-18 20:16:00
Uszczęśliwienie kobiety wcale nie jest trudne. Wystarczy tylko być dla niej: przyjacielem, partnerem, kochankiem, bratem, ojcem, wychowawcą, spowiednikiem, psychologiem, mechanikiem, elektrykiem, hydraulikiem, stolarzem, szoferem i tragarzem. Uszczęśliwić mężczyznę jest o wiele trudniej, ponieważ mężczyzna potrzebuje: po pierwsze - seksu, po drugie - jedzenia. '

Krzyś
Dodano: 2011-01-18 22:21:00
Oj...i w tym temacie są prostackie wypowiedzi:( Dlaczego od razu dzielicie wszystkich na ,,dobrych'' i ,,złych''?Albo ,,gorszych'' od siebie...Każdy ma w sobie coś,za co warto go pokochać,być razem i iść przez życie;)Nie oceniajcie innych po pozorach lub stereotypach,bo to krzywdzące ponieważ np.rodzice są jacy są, a na portalach randkowych jest moc ludzi i nie każdy to ,,desperat''.Jeśli chłopak leci na ,,łatwą laskę'' to niech nie ma pretensji,że wartościowa dziewczyna nie chce mieć z nim nic wspólnego. Jeśli ktoś zakochuje się co tydzień lub miesiąc to świadczy o tej osobie w wiadomy sposób...Miłość to piękne uczucie i warto do niego dążyć:)Wiem co piszę,bo przeżyłem ten stan,aczkolwiek panna M.złamała mi serce i ponad 2 lata je kleiłem rzucając się w wir pracy... Jest znaczne grono wartościowych ludzi,z którymi warto przeżyć życie:-)są wśród nas:w sklepie,w pracy,w autobusie...szanujmy ludzi,a oni dostrzegą w nas człowieczeństwo. Wszystkim singlom życzę drugiej połówki:-)

kala
Dodano: 2011-01-18 22:35:00
No właśnie i już od razu widać jak mężczyzna patrzy na kobietę. Poprzez pryzmat łóżka. Na szczęście znam jeszcze facetów którzy potrzebują też rozmowy, wspólnego spędzania czasu, oglądania filmów, wyjść do kina i na koncerty, a łóżko jest pod koniec tej listy.

abc
Dodano: 2011-01-18 22:39:00
Czyli kobiety są wam potrzebne tylko do jednego? No no no bardzo ładnie. To lepiej uczcie się gotować sami albo szukajcie kobiet które pójdą na taki układ, bo myślę, że u sporej części kobiet jesteście już na starcie skreśleni.

Zorro
Dodano: 2011-01-19 10:36:00
DO kobiety,zobacz co napisałaś, cytat;Poza tym nieprzyjemne zapachy ciągną się zazwyczaj za męszczyznami; Więc kobieto,przykro mi to pisać,ale jesteś ....... i tego nie napiszę bo mam styl i klasę. Nicola,były kobiety dziwne i mało dziwnei wcale nie dziwne.Ale taka prawda jest.Doświadczenie. Kiedyś założyłem profil na znanym portalu rantkowym,z czystej ciekawości.I jakie moje było zdziwienie że;szuka mądrego,itd;wygląd nie ma znaczenia,ważne co ma w środku. Ok,piszę,jest moje zdjęcie,wie jak wyglądam. Ogólnie ja piszę prawdę o sobie,a ona.............ja pierdziele,same pozytywy,i że pracuje w firmie komputerowej. A ja ją spotykam w szpitalu jak kaczke gościowi podaje. Więc miłe panie,trzeba prawdę mówić,no i oczywiście higena. To jest klucz do fajego faceta. Zpoważaniem ten co dużo widział. Zorro

Zorro
Dodano: 2011-01-19 15:30:00
Do kobiety;cytuję ;Poza tym nieprzyjemne zapachy ciągną się zazwyczaj za mężczyznami.I kto tu jest chamski. Moje miłe panie,stwierdzam tylko fakty. Pozdrawiam Zorro

Zorro
Dodano: 2011-01-19 19:13:00
abc,a czy wiesz że w restałracjach więkrzość kucharzy to faceci.Wiele z nas gotuje,pierze ,sprząta i wychowuje dzieci,czy nam czegoś brakuje?chyba histeryczki co się wydziera, kiedy facet z kumplami skoczy na piwo. Zpoważaniem ZoRRo

kobieta
Dodano: 2011-01-19 19:56:00
Drogi zorro popracuj nad ortografią,to może będziesz wiarygodny!Nie cytuj cudzych słów z błędami i obrażaj jeśli nie potrafisz znieść krytyki!Nie użyłam słów uwłaczających tobie i nie obraziłam cię, ale nie podoba mi się twoja wypowiedż i nie akceptuję twoich poglądów.Mam takie prawo!Jeśli masz styl i klasę,jak piszesz,to o czym świadczą twoje słowa "...ja pie..lę,..."???

Violetta
Dodano: 2011-01-20 07:34:00
Aj niemasz sie czego uczepic :> niekazdy ma dostep do polskiej czcionki ...

...
Dodano: 2011-01-20 09:36:00
Violetta - żeby to tylko o polskie znaki chodziło...

rokita
Dodano: 2011-01-20 16:50:00
Zorro zastanów się co piszesz.Znam bardzo dużo Pań "podających kaczki w szpitalu" są to kobiety pracowite , czyste, mające średnie wykształcenie i mądre, pracują.Jak w każdej grupie może zdarzyć się ,ze może któraś po paru godzinach pracy pachnie potem.Czasami to czuć i od kogoś kto pracuje " w firmie komputerowej" i nie tylko.Temat zapachów był poruszany już na forum -perfumy w urzędach - poczytaj sobie.Nie wiem kim Ty jesteś , ale Twoje wypowiedzi nie podobają mi się. Trochę szacunku do ludzi.

Zorro
Dodano: 2011-01-20 21:05:00
Kim ja jestem? Mów mi ZORRO

Violetta
Dodano: 2011-01-21 07:42:00
To juz 16 lat jak zostawilam poland za soba wiec wybacz ....

Zorro
Dodano: 2011-01-21 12:12:00
Violetta,a gdzie jesteś na emigracji jak to nie tajemnica?

Don Kichot
Dodano: 2011-01-21 14:09:00
Moje pytanie: gdzie są te kobiety o które warto walczyć? Większość nie ma za grosz szacunku do siebie. Są chamskie, agresywne i dają d*py komu popadnie. Nie oszukujmy się. Takie zachowanie dotyczy obu stron. Prawdziwych porządnych kobiet (zarówno jak i mężczyzn) już nie ma. Takie czasy...

Violetta
Dodano: 2011-01-22 10:38:00
Nie to nie tajemnica KUMBRIA UNITED KINGDOM :>

onaa
Dodano: 2011-01-22 13:29:00
ja nie "daję" komu popadnie,mam wiele zainteresowań, znam 2 języki obce,lubię książki,kino,ale i gry komputerowe i co?i jestem sama :)

zainteresowana
Dodano: 2011-01-22 13:39:00
Dziewczyny, a może jednak spotkałyście jakiegoś porządnego faceta, wiem że każda zdefiniuje to inaczej, o którym warto tu napisać i może dacie namiary na takiego :-)

onaa ®
Dodano: 2011-01-22 16:18:00
onaa - z łaski swojej, skoro widzisz, że już ktoś się tak w tym forum podpisał, to czemu się podszywasz? prosiłabym Cię, żebyś jednak tak nie robiła, bo wprowadzamy zamieszanie... A zarejestrować się w dalszym ciągu nie można...

nie mam imienia
Dodano: 2011-01-22 17:43:00
Hmmm ...Facet to tak jak kibel ,albo zajety ,albo zas*any...

hiszpan
Dodano: 2011-01-22 18:48:00
Kobieta piękna,lecz pozbawiona bystrości umysłu,nie daje kochankowi nic poza fizycznym delektowaniem się jej urodą.Brzydka, ale mądra może do tego stopnia rozkochać mężczyznę w swojej inteligencji,że nie pragnie on niczego ponadto.Cóż może powiedzieć mężczyzna,któremu trafia się kobieta piękna,inteligentna i wykształcona?

ech
Dodano: 2011-02-03 16:21:00
Odpowiem ci hiszpan: Niech się modli, żeby była porządna i nie wyzwolona...

Alana32
Dodano: 2011-02-05 12:57:00
Gdzie ci mężczyzni-gdzie?

marek
Dodano: 2011-03-03 20:19:00
soł jeśli oto pytacie ale nie skoksowani tak jak półowa grajewa siedzoł wdomach i myslol okobietach a nie o blacharach a wtym swiecie szmal fura i komura i wyglod nato patszoł grajewskie dziewczyny

PEPA
Dodano: 2011-03-05 20:09:00
Może Cię Marek rozczaruję,ale patrzą też trochę na CHOĆ OCIUPINKĘ ROZUMKU !!!!!

marcin
Dodano: 2011-03-08 22:01:00
porzadni faceci moze i kiedys byli ale kobiety ich zmienily.

alter
Dodano: 2011-03-10 18:22:00
Rozglądacie się za pseudo hip - hopowcami spodnie opuszczone do kolan, pończocha na głowie czapka tenisówka i jedziemy, lecz nie tędy droga !

skrzywdzona
Dodano: 2011-03-14 22:12:00
Ma pan racje ze kobiety zmieniaja nawet 52l w mlodzienca a za razem potwora wystarczy naiwniakowi semes [Zalozylam mini zgodnie z umowa czekam ]zona mloda byla tez w mini chodzila na starosc zamiast dac szacunek i poszanowanie kochanke podal 30 L TEMU WYGLADAL NA PORZADNEGO nie pil nawet nie palil dbal o dom tak myslalam a on ukradkiem mial romansik z najlepsza kolezanka Tajemnica wyszla na jaw jak sklepowa od zostawiania gazet zostawiala go sobie na noc mowil ze jedzie na polowanie i upolowal Mysliwke nazywal druga zona tak pokochal NIBY LAS a siedzial po nocach w domku na koscielnej czy te panienki chodz raz w zyciu pomysla zeby to ich to spotkalo Ten nalezy do tych zasranych Sluchal kochanki cyt [zTAMTYM MI SIE NIEUDALO CHCE SPROBOWAC Z TOBA]wrocil RATOWAC RODZINE jak zastal jo z nastepnym Dobra aktorka z takim nie ma juz zycia Polecial jak tylko noge zaderla tamten koles poznal sie ze goli kase w dupe kopnal TEN PRZEZYWA GORACO MILOSC kosztem swych dzieci Ja mu mowie zeby konkubina wziela sie za ziecia bo jej corka Justyna policje na mnie naslala jak starej kazalam by kochanek zabral bron i zeby go zameldowala niechby justynka poczula tn bol jak mama spi z jej mezem

tik tak
Dodano: 2011-03-19 09:26:00
Niestety Marcin -masz rację!

ja
Dodano: 2011-04-28 13:16:00
ja jestem porządny i jestem w Szwecji:)

Twoja odpowiedź na ten temat:



Twoje imie:


Podaj wynik działania dwa plus dwa: