Strona główna · Powrót do forum · Spis forów
Mamka
Dodano: 2016-04-08 22:04:49
Otwarto: 10993

MOPS i 500+

Jak wiadomo od kwietnia ruszył projekt 500 plus.... Wszędzie ruszył i tylko oczywiście nie u nas w Grajewie. .. Ruszylo przyjmowanie wniosków i tyle.... wszędzie będzie wyplacane na bieżąco tylko oczywiście nie w Grajewie. W wielu miastach juz sa wyplacone. W podlaskim też tylko ten nasz mops coś omijają. Dziwne. Ciekawe kto w tym macza palce. Chyba trzeba będzie to sprawdzic i wydaje mi się ze bez TVN to się nie odbędzie.
pck
Dodano: 2016-04-09 12:38:00
w niektórych gminach nawet w sierpniu będą wypłacanie to więc bez paniki lepiej dostać później niż wcale takie jest moje zdanie

w temacie
Dodano: 2016-04-09 12:46:00
Wydaje mi się, zę najpierw MOPS musi pozyskac środki a te jak wiadomo przyznaje góra, pewnie zaleznie od zamożności danego regionu. Spokojnie doczekasz się :) nie dziś to jutro z nawiązką, więc wyluzuj i nie panikuj. Bez przesady...

nie dzieciom
Dodano: 2016-04-09 12:49:00
fajnie a od kwietnia ludzie skąłdaja wnioski wiec o co ci chodzi? nawet w gminie już dawno poskładali wnisoki widocznie myślisz ze sami przyjdą do ciebie?

ja
Dodano: 2016-04-09 12:53:00
A po co TVN?najwyżej wypłacą ci z wyrównaniem ...

martin
Dodano: 2016-04-09 13:02:00
Mamka ty to chyba nie możesz doczekać się wypadu na zakupy. tak tobie się spieszy. W lipcu dostaniesz z wyrównaniem. Pomysl co masz latać po mieście to możesz wczasy all inclusive dzieciakom zafundowac.

Dajimrozum
Dodano: 2016-04-09 13:05:00
Hahaha

mamba
Dodano: 2016-04-09 14:14:00
A moze lepiej ruszyc sie do pracy, niz czekac na zasilki?

eho
Dodano: 2016-04-09 15:30:00
U mnie będą wypacać w lipcu:)

Ona
Dodano: 2016-04-09 15:36:00
A ja zgadzam się z mamka. Wszędzie maja środki i u nas też. Każdy region dostaje tyle ile potrzeba. Nie wiem po co kombinować i wyplacac z wyrownaniem jak można na bieżąco. .. bez sensu

kamila
Dodano: 2016-04-09 15:51:00
do pracy a nie zebrzesz pieniadze porzadnych i uczciwych podatnikow

Anna
Dodano: 2016-04-09 17:11:00
spokojnie się nie gorączkuj ...

elwira
Dodano: 2016-04-09 17:49:00
jeszcze te 500+ wyjdzie Wam bokiem. Narobi slams dzieciaków i po kilku latach nadszarpniety budżet będzie niewyplacalny więc500+ się skończy a dzieci zostaną. takie jest moje zdanie, ale też wielu specjalistów. Jednak PIS jest zaje.....isty głosujcie na nich i bijcie im brawo, bo na kilka lat 500zl dostaniecie.

Yamamoto
Dodano: 2016-04-09 19:41:00
Mamka puknij się w głowę w wielu gminach będzie wypłacane z opóźnieniem. Zamiast się cieszyć z kasy to jeszcze doszukujesz się jakiś spisków.

xxxx
Dodano: 2016-04-09 19:57:00
A to jakieś dziwne że nie wypłacają na bieżące,przecież Urzędy Wojewódzkie już po 1 kwietnia przesłały pieniądze na ten cel do swoich gmin...

aska
Dodano: 2016-04-09 20:24:00
o proszę jak patologia czeka na 500+ będą mieli za co chlać a dzieciom lizaka nie kupią

Albert
Dodano: 2016-04-09 22:08:00
A ja składałem z rodziną w kościele i czekam na datki od proboszcza.

Babcia
Dodano: 2016-04-09 23:00:00
mamka pewnie należysz do tych co stoją co miesiąc i się należy!

edek
Dodano: 2016-04-10 00:48:00
Wszystkim wyjdzie bokiem te 500+.Dożyjecie wieku starczego i nie będzie ani renty czy emerytury bo pis teraz wszystkim mydli oczy więc dalej na nich głosujcie duraki!!!

Babcia
Dodano: 2016-04-10 11:02:00
edek a na kogo głosować? Doradź!

tata
Dodano: 2016-04-10 16:46:00
do mamka jak dawałaś sobie rade do tej pory na jabola nie masz to ci porzycze

Ja
Dodano: 2016-04-10 18:39:00
Mamka, na zeszyt już nie chcą dawać?

Wujek
Dodano: 2016-04-10 22:32:00
Ale wy jesteście stuknieci...Czy myślicie ze kazdy kto dostanie 500 na dzieci to patologia? ??? Brak slow na was patolodzy....a tata to niech slownik w reke weźmie a nie na jabola pożycza. .. a babcia niech wnuczki nianczy a nie wytyka komuś czy stoi co miesiąc. ...chętnie sama by postala haha....a aska już wie nawet ze dziecku lizaka nie kupia masakra. ... żal mi was ;-)

ja
Dodano: 2016-04-11 08:13:00
Co za ludzie brak mi słów. Nie dość, że za free dostaną kasę, pracować co niektórym nie będzie się opłacało to już chcieliby mieć w łapie kasę. Zero przyzwoitości.

Ja
Dodano: 2016-04-11 09:29:00
Zgadzam się z tobą Wujek:)

matka
Dodano: 2016-04-11 12:02:00
no co prawda to prawda pieniadze sa przelewane wiec kogos moglyby poratowac jesli juz by dostali zamiast zwlekac.i tak muszą wyplacic i tak.ja wniosku jeszcze nawet nie zlozylam a i nawet lepiej jak pozniej dadzą.zawsze mozna odlozyc i niech lezy sobie.zapas sie przyda zawsze a nie wydac i z dnia na dzien zyc.

mamba
Dodano: 2016-04-11 16:47:00
Wujku, skoro tata ma wziąć do ręki słownik, to może i ty skorzystasz w tym czasie? Nie ma to jak oceniać innych, myśleć, iż jest się najlepszym, a samemu nie wiedzieć kiedy, gdzie i jak używać znaków interpunkcyjnych. Żal ci nas, a nam jest ciebie bardziej żal. Tak - ciebie, ci - specjalnie pisane są małą literą. :)

Marzena
Dodano: 2016-04-11 17:47:00
To tej pory żyłaś c się nie możesz? bez 500+, a teraz doczekać się nie możesz? WSTYD!!! Masz dzieci to staraj się, a nie czekasz na datki z MOPS.

xyz
Dodano: 2016-04-11 19:18:00
To Ty jesteś"wujek"stuknięty.Pieniądze dawane za nic demoralizują ludzi.A taką podbudowę że na dzieci, można sobie między bajki włożyć.Rodziny o podłożu patologicznym i tak tych pieniędzy na dzieci nie przeznaczą a rodziny o dochodach średnich i wysokich, pieniądze te przeznaczą co najwyżej na paliwo do swoich drogich aut.Za kilka lat wyrośnie nam społeczeństwo któremu będzie się należeć bez pracy.Jak ktoś ma wątpliwości wystarczy pójść pod MOPS w dniu wypłaty zasiłków i zobaczyć jakie osoby tam pobierają zasiłek, a póżniej prześledzić na co ten zasiłek wydają.Niektóre osoby(czytaj kobiety)mają po 5 cioro dzieci czyli ok 3 tyś zasiłku ,teraz otrzymają 2500 to żyć bez pracy można.I nadal będą "biedne" bo te 500+nie wchodzi do dochodu.To jest cyrk na kółkach czyli powtórka pierwszej tzw.Kuroniówki,kiedy to nigdy i nigdzie nie pracujący otrzymali za friko pieniądze.

taktak
Dodano: 2016-04-13 09:35:00
To teraz patolka będzie się rozmnażala na potęgę.. zaraza społeczeństwa, nic nie robić tylko czekać aż coś im się da, bo w końcu IM SIĘ NALEŻY.

NNNNNN
Dodano: 2016-04-14 00:20:00
Ten kto nie zarabia , dzięki 500+ będzie żył jak hrabia , a uczciwy obywatel , będzie się zastanawiał , czy mu starczy do wypłaty .

ewa
Dodano: 2016-04-15 07:12:00
masakra jakie te ludzie są głupie czekają tylko na kase a znając zycie pieniądze które maja być dla dzieci rodzice i tak w swoja strone obruca bo zawsze ten co ma dużo to i tak mu kurwa wioecznie mało a ten co niema to ostatnia złotowka się podzieli z innymi w potrzebie. mamka zdazysz isc na zakupy kurwa jak maja dac to dzadza a sklepy ci nie uciekną

ggg
Dodano: 2016-04-15 23:17:00
Wiecie co...Ten kto chla i nie dba o rodzinę to obojętnie ile by nie dostał, czy nie zarobił, to wyda na chlanie.Ten kto dba o rodzinę to również będzie to robił, czy ma 500 zł, czy 1500 zł.Są tacy ludzie jak ja gdzie sama wychowuję 2je niepełnosprawnych dzieci i wszystko co mam przeznaczam na ich leczenie, specjalną dietę, potrzeby.Często mi brakuje na buty, czy leki ,ale dzieci mają wszystko czego potrzeba,te pieniądze bardzo mi pomogą.Więc to co wypisujecie jest prostackie i poniżające.Bo wierzę w to, że po za nielicznymi wyjątkami rodzice bardzo kochają swoje dzieci i zamiast na chlanie z radością przeznaczą te środki na dobre cele.Druga sprawa takie oburzenie w Was podatników ,że płacicie...taka jest prawda,że człowiek nie żyje dla siebie...gdy się rodzi jest zależny i gdy się starzeje...tylko te lata po środku jest w stanie zadbać o siebie ale też nie może zapomnieć,że ktoś dbał i będzie dbał kiedyś o niego.Czy swojej mamie też wygarniesz,że miłością musiałeś dzielić się z bratem, siostrą???Tak samo i tu, macie żal,że słabsi otrzymają pomoc.Ktoś pisze....tak dostana 500+ i nie będą pracować...a ja pytam ...a emeryturę jak dostaną gdy nie będą pracować?500+ trwa kilka lat jak dziecko skończy 18 lat świadczenie też się skończy i co?Są na świecie kombinatorzy, którzy zawsze będą kręcić,ale uczciwy człowiek nigdy nie zapomni o tym, co słusznie, czyli będzie pracował,będzie dbał o rodzinę i pomoże temu, któremu się nie wiedzie...Bo człowiek mądry sam dba o siebie i szanuje innych, z wdzięcznością przyjmuje pomoc i jej nie marnuje , bo wie,że ktoś na to pracował by było lepiej;)

obserwator
Dodano: 2016-04-17 13:52:00
A ja popieram mamke!!!!!!!!!!masz racje po co trzymają i blokują pieniądze na koncie Ja też uważam ze powinno to być zgłoszone nie tylko do tvn, ale także powinna tam sprawdzana praca tych pań bo widząc ich to mam wrażenie ze one sa zmęczone samym siedzeniem to ja do tego dopne żeby ich sprawdzili i niech pani kierownik się tłumaczy!!!!!!!!!!!!!!!!!

Twoja odpowiedź na ten temat:



Twoje imie:


Podaj wynik działania dwa plus dwa: