Strona główna · Powrót do forum · Spis forów
Mieszkanka
Dodano: 2015-11-24 15:26:27
Otwarto: 8372

Burmistrz

Co myślicie i jak uważacie na temat naszego Burmistrza. Czy zmieni się coś w naszym Grajewie czy dalej będzie tak samo czy może gorzej?
ja
Dodano: 2015-11-24 18:57:00
sie zmieniło podniesli odpady komunalne! A tak miało byc pięknie ze nie beda podnosic ze stale ceny.a tu myk o 4 zl od osoby w gure!h..je

MARTA
Dodano: 2015-11-24 19:46:00
Zmieni się na pewno za 3 lata, wtedy kiedy będą kolejne wybory burmistrza:)będziemy mieli nowego włodarza..ot i całe zmiany w naszym miasteczku.

Jon
Dodano: 2015-11-24 19:53:00
Miasto zmieniło się bardzo jest czysto .Został zrobiony porządek przy torach i parkach

geograf
Dodano: 2015-11-24 19:53:00
taki temat juz byl, rozejrzyj sie i odpowiedz sobie na to pytanie

Brawo Ty Brawo Ja
Dodano: 2015-11-24 19:58:00
jak myślę o burmistrzu to widzę wiceburmistrza :)

edmundo
Dodano: 2015-11-24 20:02:00
nic sie nie zmieni, co najwyzej po nastepnych wyborach bedzie nowy burmistrz i tak w kolko

Ana
Dodano: 2015-11-24 20:14:00
A co sie zmieni park za urzędem?poszłam do burmistrza z cv o pracę,przedstawiłam moją sytuację ciężką i co?burmistrz rozłożył ręce,że wie pani jak jest z pracą w Grajewie itp.a ci co tak najeżdżają,że tylko patologia z mops-u korzysta są w błędzie.Ja jak na razie jestem skazana na mops(wcale nie cieszę sie z tego powodu),a mam dwójkę dzieciaków w wieku szkolnym :(

Moniczkaaa
Dodano: 2015-11-24 20:30:00
Myślę, że dużo się zmieni. Jest to mądry i doświadczony człowiek. Trzeba dać mu pracować, nie gnębić i nie dołować głupimy komentarzami i takimi specjalnie na tzw. zaczepkę pisanymi postami na forach. Będzie dobrze. Trzeba tyllo pomagać, nie przeszkadzać. Mieszkańcy też muszą ruszyć tyłki i coś zrobić dla tego miasta, a nie tylko krytykować. A i narzekać. Burmistrz spoko gość. Ja w niego wierzę jak nikt. Pozdrawiam.

Ludz
Dodano: 2015-11-24 20:48:00
Nie mojego miasta to burmistrz a myślę o nim tylko ze dobrze wygląda :-)

kk
Dodano: 2015-11-24 21:15:00
PiS w ciągu tygodnia tyle zmienił.A niech policzy ktoś ul tyg.mamy nowego burmistrza.Rozkręci się przy zmianie stołka

100%
Dodano: 2015-11-24 21:54:00
da radę to mądry człowiek ale jak przez kilka lat inni bumelowali to teraz ciężko to posprzątać i poukładać

grajewiak
Dodano: 2015-11-24 21:59:00
Do tych wszystkich co cały czas narzekają---stań przed lustrem i zapytaj samego siebie co ty zrobiłeś dla tego Miasta; pochwal się-daj przykład a potem napisz.

qwea
Dodano: 2015-11-24 22:29:00
Dla mnie chore są te wędrówki do burmistrza w sprawie pracy. Jak poszłam zanieść CV do UM zgodnie z wykształceniem i doświadczeniem to od razu musiałam iść z tym do burmistrza... Przepraszam to po co tam 2 sekretarki ciężko przyjąć papier i przekazać dalej? Wszędzie aplikację składa się w sekretariacie...( Zazwyczaj)

on36
Dodano: 2015-11-25 00:36:00
Nie byłem zwolennikiem Pana Latarowskiego, lecz z czystym sumieniem mogę przyznać iż przekonuje mnie ten człowiek. Same spotkania z mieszkańcami do duży plus, zobaczcie ile wysiłku wkłada, nie odpowiada na pytania ot tak tylko merytorycznie i na temat. Ale wam ( pisarzom forowym) i tak nic sie nie podoba bo nie dają wam nic za darmo hehe ( nawet jakby dawali to i tak hejt na forum ). Podsumowując obecny burmistrz zasługuje na plusa !

Kaśka
Dodano: 2015-11-25 07:18:00
Szkoda ze marek odszedł wole jego niż maćka bez porównania

Rafał
Dodano: 2015-11-25 08:53:00
Zastanówcie się skąd Burmistrz ma wziąć pieniądze ? One nie rosną na drzewach. Poprzedni zadłużyli miasto i teraz żeby "coś" zrobić to trzeba się zadłużać jeszcze bardziej, tylko po co ? Żeby przypodobać się mieszkańcom ?

mm
Dodano: 2015-11-25 09:30:00
Kiełczewski był bardzo dobrym burmistrzem! to oczywiste, że każdy pomógłby swojej rodzinie itd. a ktoś jeszcze pamięta tego wilka spod kościoła?! miał być jakiś pomnik, a nie ma nic, zasypane i koniec. niech szanowny pan burmistrz zacznie od zmiany siebie. kto był na koncercie MIG to widział, jak ludzie nie chcieli go na scenie i wygonili, tak powinno zrobić się z jego posada! WYGONIĆ!

Taka Prawda
Dodano: 2015-11-25 09:37:00
Ana bo niestety Burmistrz nie ma takich kompetencji jak załatwianie pracy. /

ona
Dodano: 2015-11-25 09:41:00
Z tą pracą Ana ma racje. Burmistrz da pracę tylko "swoim". Normalni inni ludzie którzy go błagają by dał im pracę (bo chcą pracować), odsyła z kwitkiem, twierdząc, że ma takich ludzi mnóstwo a pracy nie ma....

DR
Dodano: 2015-11-25 10:09:00
Ana - od pracy jest UP a nie UM. Waszkiewicz poprzyzwyczajał to teraz wyciecki po pracę do Burmistrza.

haha
Dodano: 2015-11-25 10:32:00
Przy torach to zmiana na plus? Serio, ktoś jeszcze tak myśli? Najlepiej wytnijmy całą zieleń w całym mieście i zalejmy betonem - wtedy to dopiero będzie pięknie! Żenada.

Angela
Dodano: 2015-11-25 10:47:00
/ciagle Wam źle, nic sie nie podoba, ktoś fajnie napisał - najpierw sam siebie oceń co robisz i jakim jesteś człowiekiem. moim zdaniem Burmistrz jest odpowiednia osobą żebby coś w tym mieście zrobić. on nie jest od dawania prac, od tego jest Urząd Pracy i troszkę swojej pracy w poszukiwaniu jej. kto chce pracować to pracuje i taka jest prawda. pozdrawiam

Luiza
Dodano: 2015-11-25 11:43:00
do grajewiaka - nie jestem z tych narzekających, ale odpowiem w swoim i ich imieniu. Pracujemy, więc płacimy podatki między innymi do kasy miasta, mamy dzieci, więc dajemy pracę przedszkolankom i nauczycielom, kupujemy żywność, ubrania, itp. więc od tych rzeczy też idą podatki do kasy miasta no i sklepikarzom też dajemy pracę. Teraz już wiesz co robimy dla tego miasta?

mieszkanka
Dodano: 2015-11-25 12:35:00
Lepszego Burmistrza miasto nie mogło sobie wymarzyć zna mieszkanców jest lubiany i szanowany i stara się jak może aby w naszym mieście było coraz lepiej powodzenia Panie Burmistrzu

mar
Dodano: 2015-11-25 15:13:00
Zmienia ludzi na stołkach zatrudnia swoich kolegów.

anty-grajewiak
Dodano: 2015-11-25 15:33:00
Aż scyzoryk się otwiera!

mieszkanka Grajewa
Dodano: 2015-11-25 16:32:00
Mieszkańcy Grajewa ruszą tyłki i coś zrobią dla tego miasta, może zaczniemy od radnych. Wiele osób kandydowało, bo czuło kase ''bez pracy'' , Posiedzą ,posłuchaja i forsa leci. Może pan burmistrz popatrzy na ich prace poza Urzędem Miasta i rozliczy .Praca radnych to nie spotkania w Urzędzie Miasta ,ale w swoich rejonach i motywowanie mieszkańców do wspólnej pracy. .

Mieszkanka od urodze
Dodano: 2015-11-25 17:17:00
tez tak sądzę obiecują wszyscy aby do fotela się dostać ,byłam osobiście nic nie wskuralam chodziło mi o pracę wiem ze od tego jest UP ale chciałam skorzystać z przywilejów interesantów nic nie dało siedzą trzy osoby ale po to żeby podkładka była nikomu nic nie obiecać i tyle czyste rączki a po co jak swoi potrzebują .

Endriu
Dodano: 2015-11-25 17:45:00
Rok kadencji minął a efektów brak,tak jak tłumów na basenie,ale życzę powodzenia.Mizerna działalność na rzecz tut.Grajewa ale medialna to nawet pozytywna.Raczej niech nie liczy na owacje

xxx
Dodano: 2015-11-25 19:47:00
a co my prości ludzie możemy zrobić........

obiektywna
Dodano: 2015-11-25 20:35:00
No wypraszam,jak to Pan Burmistrz nic nie robi? Przecież usunął wilka spod kościoła i z UM.Więc coś robi...

kkk
Dodano: 2015-11-25 23:45:00
W naszym kochanym Grajewie nie dostaniesz pracy ani od burmistrza ani tym bardziej w UP

obiektywnie
Dodano: 2015-11-26 06:51:00
Ciekawe kto zakłąda te fora :P albo Kiełc albo jego byłe ugrupowanie :P każdy o zdrowych zmysłach wie że przez rok nie da się nic zrobić a wszyscy chcieli by już rozliczać. Często się mówi że jednej kadencji potrzeba aby się wdrożyć w ogóle w zarządzanie miastem a tu rok i Wy nowych wyborów byście chcieli :) kto pisze takie komentarze jak wyżej ? Opozycja. Jak co tydzień w środę zbierają się w swojej klitce i myślą jak uprzykrzyć życie rządzącym dzięki czemu powstają takie fora i same negatywne komentarze bo jak wiadomo kampania wyborcza trwa na okrągło czy jest rok po wyborach czy miesiąc :) a skończy się to tak że Pan. K. bądź jego ugrupowanie znów się skompromituje przy kolejnych wyborach chyba że kupią dwa razy więcej głosów niż przy ostsatnich wyborach :)

Ana
Dodano: 2015-11-26 09:52:00
Do DR owszem,od pracy jest urząd pracy,ale bedąc tam nic mi nie dają,nie podwyzszam swoich kwalifikacji,bo PUP ma gdzies ludzi po 30-tce,mam naprawdę tudna sytuacje materialną jak i mieszkaniową,samotna matka z dwójka dzieci,dobrze komus oceniać,że drepczę juz do urzędu miasta,bo bez znajommości nawet na sprzątaczkę nie mam szans,dobrze jest wymądrzać sie tym co maja swoje M,a ktos tuła się po stancjach zagrzybionych,kiedy było sie z człowiekiem co uprawiał hazard!!W MOPS-ie dobrze maja ci co umieja szczekać biora tyle kasy,co człowiek który haruje za najniższą krajową tyle nie ma.Ja idąc do MOPS-u muszę co do joty przedstawiać na papierze moja sytuacje materialno-bytową,z czego utrzymuje siebie i dzieci,z łaska dadzą mi parę groszy,idź kobieto do pracy,a ci co moga i maja naprawde gdzie,tego nie robia bo po co państwo da!!tylko wziąść sie powiesić,bo nie widze przyszłości w tym kraju dla moich dzieci!!!

ola
Dodano: 2015-11-26 11:38:00
Rok kadencji minął a efektów brak, PiS w ciągu tygodnia tyle zmienił, a nasz Burmistrz praktycznie NIC

Rafał
Dodano: 2015-11-26 15:08:00
Endriu, akurat na basenie to jest dość spory ruch...

wojtek
Dodano: 2015-11-26 18:56:00
Do Endriu - popieram A. Kiełczewskiego i to jemu przypisuję fakt powstania basenu w Grajewie. Nie zgadzam się, z Twoim twierdzeniem odnośnie basenu. Myślę, że ani razu nie spróbowałeś popływać. Pływałem o różnych godzinach aby wyczaić porę dnia kiedy można mieć tor dla siebie. Cały czas ktoś kończy pływać, ktoś zaczyna. Ruch jest nieustannie. Chętnych nie brakuje. Niebawem ruszą karnety z Pfleiderera a więc basen spokojnie zarobi na siebie. A nam użytkownikom pozostaje tylko cieszyć się, że w końcu ..... Pozdrawiam Przy okazji mam parę uwag 1.Pod prysznicami jest polecenie aby przed wejściem do basenu dokładnie się umyć - duży problem zainstalować dozowniki z mydłem? 2. Stop 10 minut - jeżeli chcę z tego skorzystać wychodzę mokry z basenu i chlapię na świeżo sprzątany korytarz - moim zdaniem albo takie czytniki powinny znajdować się w szatniach albo trzeba zaprogramować system naliczania opłat żeby płacąc za godzinę uwzględniony był czas stop 10 minut - czyli płacę za godzinę a na terenie strefy płatnej przebywam o 10 minut dłuzej

Rafał
Dodano: 2015-11-27 08:25:00
wojtek z tym zarabianiem na siebie to nie przesadzaj... Wiesz jaki jest koszt utrzymania ? 600-800 tyś rocznie, nie licząc awarii, które niedługo zaczną się pojawiać...

Moniczkaaa
Dodano: 2015-11-27 10:15:00
Zauważyłam pewną prawidłowość w zakładaniu tego typu forów. Jeżeli jedno schodzi do archiwum natychmiast pojawia się następne i zaczyna się szkalowanie burmistrza. Najfajniejsze jest to, że np. moje komentarze, które są bardzo pozytywne dla obecnych burmistrzów, którzy na prawde są dobrymi ludźmi, te komentarze nie są publikowane. Zapewne i ten nie będzie, ale cóż... w natłoku tylu "hejtów" pisanych celowo bez żadnych podstaw merytorycznych ciężko się przebić. Staram się być na każdej sesji i uwierzcie mi opozycjo, gdyby się wam chciało odsłuchać przynajmniej sesje to byście zmienili zdanie, a gdybyście mieli odrobinę zdrowego rozsądku i uczciwości w sobie to przestalibyście pisać takie bzdury. Na ostatniej sesji pan dyrektor basenu wytłumaczył jak sprawa stoi i wszystko jasne. Przestańcie ludzie pisać głupoty, weźcie się lepiej za robotę. A Burmistrz to nie urząd pracy, może właśnie to urząd pracy powinien do roboty się wziąć! Nie zazdroszczę burmistrzom. Życzę Wam Panowie jak najlepiej i podziwiam za spokój i za to, że Wam się jeszcze chce. Oby tak dalej a Grajewo wypięknieje. Jak nie w tej kadencji to mam nadzieję w następnej. Tego Wam życzę!!!

AA
Dodano: 2015-11-27 11:38:00
Do Wojtek - możesz też odklikać czas stop od razu po odejściu od kasy

obserwator
Dodano: 2015-11-27 12:02:00
Tak narzekacie na burmistrza,że daje prace tylko swoim a wam nie, to gdzie byliście za kadencji starego burmistrza czemu ona wam nie dał pracy jak był taki dobry przecież już dawno powinniście pracować.

wojtek
Dodano: 2015-11-27 15:10:00
Do AA - nie wiedziałem, ze tak można, jeżeli to działa to wielkie dzięki za podpowiedź

Taka Prawda
Dodano: 2015-11-27 23:57:00
Mój komentarz został wręcz ocenzurowany :D Po prostu zostawili pierwsze zdanie, a reszta, w której nieprzychylnie wypowiadam się o UP została wykasowana ! Nie wierzę :D

Julka
Dodano: 2015-11-30 17:36:00
Do obiektywnie najlepiej zamknąć usta i nie rozmawiać a wtedy Pan Burmistrz będzie się cieszył mamy prawo wypowiadać swoje myśli. Pan Burmistrz Grajewa nie ma pomysłu na Grajewo dlatego rozmawiał z mieszkańcami aby coś wymyślić na następną kadencje. Mówicie na forach że przez rok nic się nie da zrobić to tak naprawdę rok Pan Burmistrz powinien pracować za frei a tak chyba nie jest. Kiedy następna kolęda za nasze pieniądze tylko proszę nie przemęczać Pana Burmistrza bo aż tyle wolnego czasu nam poświęcił policzone w godzinach pracy.

Twoja odpowiedź na ten temat:



Twoje imie:


Podaj wynik działania dwa plus dwa: