Strona główna · Powrót do forum · Spis forów
dość istotny problem
Dodano: 2014-10-31 08:37:06
Otwarto: 6621

Brudno na ulicach

Chciałabym zwrócić uwagę na problem brudnych ulic w naszym miasteczku. Zauważyłam od czasu do czasu jeżdżący mały samochodzik, który niby ma sprzątać. Wydaje mi się, że jedno malutkie autko, nie jest to wystarczający sposób na utrzymanie porządku w mieście. Jutro Święto Zmarłych, a na ulicach brud... Jadąc ul. Piłsudskiego, niestety, ale miasto robi wrażenie brudnego i zaniedbanego, co prawa droga ta chyba pozostaje chyba w zarządzie krajowym, ale po to mamy władze miasta? Wydaje się, że po to by również interweniowały w tych sprawach. Proszę o zastanowienie się nad tym i zadbanie o czystość w mieście, bo jest to wstyd. A dla przejeżdżających, którzy Grajewo mają "zawsze po drodze"niezbyt odpowiednia wizytówka.
Ewa
Dodano: 2014-10-31 09:16:00
Uważam podobnie, miasto jest brudne zaniedbane , i te bezpańskie psy rano i nie tylko. Pisano już o tym nie raz. Sam plac przy kościele nie świadczy o mieście . Wystarczyło przejść się w boczne uliczki , śmieci na ulicach i chodnikach, chodniki poprzerastane zielskiem. Na niektórych osiedlach domków jednorodzinnych małe wysypiska śmieci. Mam wrażenie ,że nikogo to nie obchodzi. Można pisać , dzwonić , prosić nikogo to nie obchodzi.Wcześniej jaka ta straż miejska była to była, ale chociaż ona interweniowała. Teraz nie ma żadnego gospodarza.

Gosia
Dodano: 2014-10-31 10:08:00
Zgadzam się. To miasto jest przeokropnie zaniedbane. Gdzie są kosze na ulicach? Ostatnio idąc ul.Szkolną zauważyłam, że na odcinku od Szkoły nr 1 do ul Piłsudskiego nie ma ani jednego pojemnika na śmieci? Gdzie dzieciaki, wracające ze szkoły z lodem, maja wyrzucić papierek czy patyczek? Jaki ,my dorośli ,dajemy im przykład i jaki mamy wpływ na ich edukację w zakresie dbania o czystość naszego miasta? Wstyd władzo !!! Wstyd !

Danuta
Dodano: 2014-10-31 10:22:00
I tak jest czyściej niż było...Bardziej zastanawiają niezbyt atrakcyjnie wyglądające budynki w centrum miasta mowię tutaj o Pl.Niepodleglosci,gdzie mieści sie sanepid.Nalezaloby zrobic elewacje tych budynków tak jak zrobiono z budynkiem na ulicy Elckiej.Wladze powinny sie tym zając,bo to wstyd,zeby w centrum miasta tak odpychało.

rada
Dodano: 2014-10-31 11:36:00
kazdy narzeka ale jak peta pali to gdzie go wyrzuca?pod nogi tak samo papierki po cukierkach zasmiecamy sie sami .

czyścioch
Dodano: 2014-10-31 14:28:00
Problem.bo o brud potyka się paniusia na obcasikach,najlepiek zajrzeć na brud we własnym domu aż szaro od kurzu co u nie których.........

ty
Dodano: 2014-10-31 16:34:00
jesli żadasz czystosci zachowaj j sam

nn
Dodano: 2014-10-31 19:46:00
popieram ! glowne ulice miasta a papiery latają jak siwy dym ;

estetka
Dodano: 2014-10-31 21:05:00
Na krajowej przy woj,polskiego jest tak brudno na wysokosci Broniewskiego że pasy zieleni od trzech lat nie widziały grabi,a ja ze swego okna widzę i wtsydzę się za moje miasto

dosc istotny problem
Dodano: 2014-10-31 23:41:00
Problem w tym, ze ani nie pale, ani nie chodze na obcasach o fruwajace papierki raczej sie nie potykam... dlatego poruszylam ten temat... mialam na mysli wizerunek naszego miasteczka bo wiadomo, ze kiedy czysciej to jest wszystkim przyjemniej... :) wiec dbajmy o to... :) pozdrawiam serdecznie ;)

Ania.
Dodano: 2014-11-01 10:13:00
To prawda same centrum miasta powinno być piękne,tak jak jest w innych miastach nap. Ełk,a u nas jest brud,wstyd nasza władzo obiecują i nic nie robią.

graj...
Dodano: 2014-11-01 10:49:00
Estetka za grabie a nie filować w oknie...

iwona
Dodano: 2014-11-01 14:38:00
plaga bezpanskich psow ktore tylko warcza na przechodniow a nikt w tym kierunku nie robi NIC tylko czekac az komus stanie sie krzywda i dopiero wtedy ktos w koncu zainterweniuje

mieszkanka
Dodano: 2014-11-01 16:43:00
brudno mówmy ze ludzie wyrzucaja na ziemie pety paierki itp a koszy przeciez na miescie jak na lekarstwo wiec nikt nie bedzie niosl np. peta przez cale wojska polskiego by go na swiatlach do smietnika wrzucic, wiec moze najpierw by wypadalo taką małą rzecz jaką są kosze na smieci na ulcach nieco gesciej ustawic

Angel
Dodano: 2014-11-01 18:54:00
w kwestii psów to trzeba ludzi karać,którzy bezbronne zwierzę wyrzucili,sterylizować,kastrować a nie szukać problemu,gdzie go nie ma.Proszę zapytać w UM odpowiedzialnego za zwierzęta człowieka,czy wie,za co jego miasto płaci,za jakie warunki,w których przebywają odłowione zwierzęta.Ja za mordownię nie zapłaciłabym nic i mając serce po właściwej stronie to zainteresowałabym więcej ludzi problemem,bo to w nas jest siła

estetka
Dodano: 2014-11-02 00:54:00
Grabiłam fleju i było czysto,a otym że jest brudno przekonałam sie bo to widać nie tylko z mego okna.graj.. jak nie masz nic mądergo do napisania to poprostu nie pisz.

Jasia
Dodano: 2014-11-02 08:00:00
Służby sprzątające to ja widziałam Tylko na głównym skrzyżowaniu, BRAK KOSZY NA ŚMIECI NA ULICACH , więc ludzie nie mają gdzie wyrzucić papierka i niestety nikt nie reaguje na bezpańskie psy.Po co więc są zatrudniane osoby, skoro nie wywiązują się ze swoich obowiązków.Niestety Danuto nie masz racji kiedyś było czyściej.Teraz mam wrażenie ,że od paru lat jest coraz gorzej.

zdenek
Dodano: 2014-11-02 11:39:00
Tak to prawda brak koszy ale jest coś jeszcze zobaczcie jak wygląda ulica dworna po piątku lub garaże przy dwornej po nocach pełno papierów po papierosach a butelek po piwie kilkadziesiąt każdej nocy,gdzie jest policja w nocy czy mają płacone za spanie w radiowozach do godziny 23 jeszcze ich sporadycznie widać a potem spanie w ciemnych uliczkach lub za garażami na południu nie raz widziałem

graj...
Dodano: 2014-11-02 13:07:00
Estetka ty pindolina nie wyzywaj ludzi bo siedzenie w oknie daje tobie tylko ploty i obrabianie du.... przechodniów a grabi nigdy nie miałaś w ręce bo nadal jak twierdzisz jest brudno

fidelio
Dodano: 2014-11-02 19:45:00
zacznijcie sami dbac o miasto. widzisz papier to podnies. korona z glowy nie spadnie.

Ela
Dodano: 2014-11-03 08:30:00
Fidelino każdy musiałby z dużym workiem na śmieci iść ,żeby zbierać te papierki z chodnika, bo rzeczywiście koszy w mieście brak. I co z tymi psami, żeby nie można było przejechać przez Grajewo rano bo psy biegają po ulicach .Może ktoś z osób odpowiedzialnych się obudzi, jak dojdzie do wypadku. Kto jest odpowiedzialny w końcu za sprzątanie miasta? czy nikt ich nie rozlicza?

hehe
Dodano: 2014-11-03 10:14:00
Jak dla mnie to żałosne są te jęki i narzekanie jakie te władze są złe i fuj tą paplaniną przed wyborcza juz rzygam a nikt nie widzi że większość środków finansowych została przekierowana na inne inwestycje by w głupi sposób nie tracić pieniędzy fundusze miasta są jakie są i trzeba je jakoś dysponować wiec zamiast płakać jak jest źle i fuj to może zapłacimy wyższe podatki albo sami weźmy się troszkę do roboty a samochody sprzątające wrócą na ulicę jak zostaną pozyskane nowe fundusze

Ja
Dodano: 2014-11-04 10:45:00
Hehe z czego te podatki wyższe płacić przy takim rynku pracy w Grajewie. MOŻE ZAMIAST TYCH IMPREZ NA KTORE NIE BYŁO STAĆ WIĘKSZYCH MIAT , A GRAJEWO OWSZEM zająć się prawdziwa pracą.

oj
Dodano: 2014-11-04 19:06:00
Ela z workiem nie musisz chodzić zjedz cukierka jak już widzisz kosz to rzuć -a jak ci srać się chce to co siadasz nie szukasz kibelka nawet na chodniku-śmieszni są co niektórzy

Twoja odpowiedź na ten temat:



Twoje imie:


Podaj wynik działania dwa plus dwa: