Strona główna · Powrót do forum · Spis forów
wujek samo dobro
Dodano: 2013-08-13 13:41:51
Otwarto: 10309

Giga Net

Witam czy ostatnio u was jakos uslugi jaka jest dostep do internetu pogorszyl sie? Bo u mnie tak, wczesniej nigdy nie bylo problemow bylem bardzo zadowolony choc to jest radiowka. Od jakis kilku miesiecy jest tragicznie, mysle o zmianie dostawcy, cos polecacie dla domu jednorodzinnego?
grajewiak
Dodano: 2013-08-13 23:21:00
Zgadzam sie u mnie tak samo,ale juz mi umowa sie konczy i nara ..

jac
Dodano: 2013-08-14 00:23:00
Zgłoś im problem, powinni poprawić, przy najmniej u mnie tak było.

andrzej
Dodano: 2013-08-14 08:11:00
ja ja miałem problem ,zadzwoniłem ,dwa razy próbowali naprawiać.W końcu wymienili cały osprzęt na nowy i śmiga.dzwon to ci pomogą napewno.

Andrzej
Dodano: 2013-08-14 08:49:00
neostrada za 49,mam od lat jestem zadowolony, polecam

Paweł
Dodano: 2013-08-14 10:04:00
Panie Wujku: zapraszamy do do biura celem zgłoszenia usterki, problem rozwiążemy. Wdrażamy ostatnio innowacyjne rozwiązania i być może u Pana potrzebna jest wizyta. napewno przyczynę problemu odnajdziemy i naprawimy tak jak tu piszą klienci wyżej :)

Ja
Dodano: 2013-08-14 10:24:00
ja mam internet od pana bałabańskiego i nie narzekam płace 50 zł i mam 10mbps

Wesoły
Dodano: 2013-08-14 13:00:00
U mnie jest tragedia...

Patryk
Dodano: 2013-08-14 18:01:00
U mnie też jest problem, od jakiegoś miesiąca internet przerywa na sekundę, to dwie itd. W przeglądaniu stron jest to niezauważalne, natomiast przeszkadza np. w graniu.

wujek samo dobro
Dodano: 2013-08-14 19:15:00
Panie Pawle, zglosilem to dokladnie 30 kwietnia i do tej pory sie nie doczekalem reakcji :-)

Iv
Dodano: 2013-08-14 20:28:00
A ja jestem bardzo zadowolona. Neostradę miałam kilka lat, niby działało, ale jak był jakiś problem to trzeba było załatwiać wszystko telefonicznie, a odkąd telekomunikację przejęło orange, to zaczęła się totalna olewka. Telefony z reklamacją też płatne, za każdym razem 8-10zł, bo przetrzymywali na infolinii. Przeszłam do Giga-net, jak jest coś nie tak to panowie przyjeżdżają i naprawiają ( jak dotąd jedna usterka). Traktują klientów poważnie.

mk
Dodano: 2013-08-14 20:34:00
trzeba zgłosić i na pewno problem będzie rozwiązany, ja nie narzekam a wręcz chwalę :)

ada
Dodano: 2013-08-14 21:32:00
a ja jestem zadowolona ,wystarczy zglosic problem i po klopocie ,mili panowie z serwisu ,,jestem z wami od poczatku i jest ok!

netia
Dodano: 2013-08-14 22:31:00
netia jest super już 2 razy przedłużałem umowę i jak mi się skończy to też przedłużę

darek
Dodano: 2013-08-14 22:51:00
Ja w giganecie mam internet od 5 lat i jestem ZADOWOLONY, problemy owszem zdarzały się ale bardzo rzadko. jak coś było nie tak zgłaszałem i problem rozwiązywali, dodam ze jak trzeba było wymieniali urządzenia bez mrugnięcia okiem. kiedyś któryś pan z tej firmy mi powiedział ze nie ma nic na wieki, wszystko się zużywa i zestaw odbiorczy tez. polecam ten internet myślę ze moja opinia jest cenna dla tych którzy się zastanawiają... bo współpracuję z ta firma bardzo długo. po rozmowach ze znajomymi stwierdzę tez ze w żadnej firmie nie ma ideału. jak usługa w miarę to obsługa kiepska (pan z południa), albo nie ma komu zgłosić awarii i radź se sam (tpsa) o reszcie nic nie słyszałem wiec się nie wypowiadam.

giganet
Dodano: 2013-08-14 23:27:00
Ale ci naprawia wyczyszcza pamiec podreczna i powiedza powinno byc dobrze,3 razy juz byli i to samo a te innowacyjne rozwiazania wprowadzaja juz od roku,dzieciak glupiej bajki niemoze wieczorem obejrzec.

Momka
Dodano: 2013-08-15 11:04:00
Ja tez mam problem, internet zanika, a ostatnio bardzo często jest bark dostępu do sieci.

Paweł
Dodano: 2013-08-15 11:17:00
wujek samo dobro: Zapraszam jeszcze raz, sam zweryfikuje dlaczego w Pana przypadku zgłoszenie nie zostało rozwiązane. Pozdrawiam.

naleząca do GIGANET
Dodano: 2013-08-15 11:24:00
Ja rownież dołączam sie do głosów niezadowolonych , bowiem internet tak okropnie chodzi,ze czasem chciałoby sie otworzyc okno i cale to ustrojstwo wyrzucić. Teraz po przeczytaniu wszystkich wypowiedzi wiem, ze i ja jestem z tego szeregu zwolnionej pracy internetu z GIGA.... Co tu dzwonic , kiedy zadzwonilam , uslyszlam,ze mam przyjsc do biura. Czego??? Przecież mowię, ze internet chodzi okropnie. Panowie z GIGA czytajcie i naprawcie swoje.

kobietka
Dodano: 2013-08-15 11:55:00
Dla MNIE ZAWSZE ReWELACJA od lat bez problemu!! :) i TANIO!!!!

AA
Dodano: 2013-08-15 13:26:00
U mnie co jakiś czas (2-3 dni) brak sygnału i tak na kilka godzin, czasami krócej ale nawet jak na 10min zabierają to też jednak o czymś świadczy.

ajaj
Dodano: 2013-08-15 17:56:00
Coś mi tu śmierdzi. Ewidentne wpisy konkurencji :) cóż niektórzy nie znają pojęcia zdrowa konkurencja. Jak nie dorastają komuś do piet to próbują oczernic i wpłynąć na opinię publiczną. A prawda jest jedna, każda firma ma tyle zwolenników co i przeciwników. I tak jest w każdej branzy. Do wiadomości nie mieszkam juz w Grajewie i nie kozystam z usług lokalnych firm. Ale jak to sie nowi nie ważne co gadaja, wazne ze gadaja ! Tak to juz jest z reklama :) I poco ten jad grajewski... Typowe ;)

Franek
Dodano: 2013-08-15 18:30:00
U mnie chodzi bez zarzutu polecam.

BGR
Dodano: 2013-08-15 20:12:00
do Paweł,nie wiem czy naprawicie bo ostatnio zapłaciłem z góry 20zł. i na drugi dzień mieliście mi naprawić,przyszedł od Was niby fachowiec posiedział 2 godziny i gó.no zrobił,przyjechałem z pracy i byłem bardzo zdziwiony,jak nic nie działało to i nie działało,taka jest wasza naprawa,a jeżeli nie umiecie sobie pordzić to nie pobierajcie opłat w moim przypadki 20 dychy,pewnie za paliwo się zwróciło,CHODŹCIE PIESZO JAK NIE UMIECIE NAPRAWIĆ!(w tej chwili wziąłem internet Polsatu)

netia 2
Dodano: 2013-08-15 20:50:00
jak zwykle są zadowoleni i niezadowoleni ale to normalne tylko proszę się wczytać w komentarze nawet ci zadowoleni często korzystają z serwisu a po co mi internet do którego trzeba ciągle wzywać serwis u każdego operatora zdarzają się usterki ale kwestia jak często i ile tych usterek mieliście w okresie 2 lat umowy netia owszem mnie też denerwuje ze połączenia są płatne ale na szczęście nie trzeba z nich korzystać więc polecam

patka
Dodano: 2013-08-15 22:10:00
Ja jestem bardzo zadowolona niezmiennie od dwóch lat i w sumie w tym czasie nie było żadnych usterek :) dobra jakość za super cenę. Wcześniej korzystaliśmy z neostrady za którą płaciliśmy dwa razy więcej ;/ a prędkość ta sama. Tylko obsługa dużo gorsza..

Tomasz
Dodano: 2013-08-16 07:09:00
Ci co tu mówią że neostrada albo netia to super sprawa to jakaś porażka.Widocznie ludzie sie nie znacie na internecie i informatyce wogóle,a z internetu korzystacie tylko żeby właśnie pisać takie głupie posty na e-grajewo.

Tomasz
Dodano: 2013-08-16 07:11:00
wez sobie orange albo plusa albo te inne rzenady i bedziesz bardziej zadowolony hehheh

karola
Dodano: 2013-08-16 09:07:00
a ja od lat w sieci giganetu i jestem zadowolona. BO internet zawsze działa. Chciałam bezprzewodówkę, dostałam sprzęt bez problemu po kilku dnia seris skonfigurował i jest ok. Polecam wszytskim. Bo u mnie zawsze działa bez względu na miejsce zamkieszkania, bo już kilka razy je zmianiałam na terenie samego miasta. Pozdrawiam

paweł
Dodano: 2013-08-16 10:37:00
Szanowni Państwo : - wujek samo dobro - przykro mi bardzo ale sprawdziłem zgłoszenia z dnia 30.04.13r. i muszę przyznać że wszelkie zgłoszenia do działu technicznego z tego dnia zostały przez nas obsłużone, jeszcze tego samego dnia. Trudno się z Panem rozmawia zważywszy na fakt że nie podpisał się Pan imieniem i nazwiskiem tylko pseudonimem. Ponadto stwierdzam że nie ma w naszym systemie zgłoszeń o 3 miesięcznym czasie oczekiwania na reakcję. Myślę że nasi klienci nie są aż tak cierpliwy :) Dziwi mnie też że bardziej zależy Panu na próżnej konwersacji na forum niż na rozwiązaniu problemu. Widocznie nie wszystkie Pana intencje są mi znane. Czy problem jest aby na pewno prawdziwy? - Patryk - proszę o zgłoszenie problemu w postaci przerw w dostępie do Internetu trwających 2 sekundy. Zapraszam do biura obsługi klienta :) DBAMY O GRACZY :) - ktoś kto podpisał się "giganet" - innowacyjne rozwiązania nie oznaczają że każdemu naszemu klientowi zmodernizujemy komputer, damy przepustowość bez ograniczeń. Innowacyjne rozwiązania są wprowadzane wewnątrz, aby sprostać nowym wyzwaniom branży i dostarczać usługę o najwyższym poziomie. W kwestii oglądania bajek przez Pana dziecko wiem za mało aby się wypowiedzieć, ale na poprawne funkcjonowanie video składa się wiele rzeczy między innymi : prawidłowy dobór przepustowości, w miarę ogarnięty komputer, stabilne połączenie, poprawnie funkcjonujące źródło wspomnianych bajek. Do niedawna np. były problemy z niektórymi filmami na you tube. Zażegnaliśmy przyczynę rozwiązując umowę z naszym dotychczasowym dostawcą sytuacja miała miejsce z jego winy. (problemy mogą nadal występować u innych operatorów) INNOWACJA: Obecnie jesteśmy podłączeni do serca polskiego Internetu w Warszawie. Mamy bezpośredni dostęp do google cashe, akamai cashe, bezpośrednie styki z wieloma polskimi dostawcami treści np. wp.pl, onet.pl, allegro.pl. Przydzielamy każdemu użytkownikowi ZA DARMO indywidualny publiczny stały adres IP. - Wesoły - skoro jest taka tragedia to z czego tu się weselić? Jeśli Pana opinia jest prawdziwa to dlaczego podpis anonimowy? Brak odwagi? Z chęcią porozmawiam o Pana tragicznej sytuacji. Zapraszam do biura obsługi klienta :) - Momka - proszę o zgłoszenie do biura obsługi klienta, bądź telefonicznie. Pomożemy od tego jesteśmy :) - należąca do GIGANET - Proszę Pani trudno jest być jasnowidzem i przewidywać wszystkie indywidualne problemy techniczne u klientów. Proszę o zgłaszanie problemów na tym polega relacja operator - abonent. Obsługujemy osoby prywatne, firmy, instytucję na terenie gminy Grajewo, gminy Prostki, gminy Rajgród, gminy Mońki. Średnio w ciągu jednego miesiąca 5% naszych klientów zgłasza się do działu technicznego z problemem . Z czego przyczyna rozkłada się po połowie jeśli chodzi o „winowajcę” usterki :) LICZBY MÓWIĄ same za siebie 95 % klientów problemów nie zgłasza Czekamy na Panią. Zapraszam do biura obsługi klienta, bądź telefonicznie :) - AA - zastanawia mnie gdzie Pan widzi utratę sygnału, bo raczej nie na linii odbiornik – nadajnik (dostępne dla operator). Być może nazywa Pan tak, zanik połączenia pomiędzy Pana routerem bezprzewodowym a Pana komputerem (infrastruktura wewnętrzna)? Pana wypowiedz może właśnie o tym świadczyć. Jeśli zakupił Pan router w naszej firmie przypominamy że router ma 36 miesięczną gwarancję door to door. Coś szwankuję, Pan dostaję nowy router, a my zajmujemy się postępowaniem gwarancyjnym. Nie praktykujemy notorycznego, zamierzonego, perfidnego, regularnego zabierania klientom Internetu na 10 minut. Zapraszam do biura obsługi klienta, lub telefonicznie :) - BGR - nie pobieramy opłat za serwis z góry z prostej przyczyny nie jesteśmy aż tak dobrzy żeby potrafić przewidzieć przyszłość i wiedzieć co się u Pana zepsuło jeszcze przed wizytą. Dlatego wpis uznaję za nierealny. Polsat? też dla ludzi :) - netia 2 - firma GIGANET jeździ do swoich klientów w każdej sprawie nie tylko wtedy kiedy przyczyna usterki jest po naszej stronie. Jeździmy wymieniamy okablowania bo u klientów zdarzają się pieski, którym wyjątkowo smakują nasze kable. Jeździmy bo nasze Panie klientki to bardzo pracowite kobiety i podczas porządków domowych potrafią przez przypadek po rozłączać co możliwe :)(zwłaszcza przed Bożym Narodzeniem) . Jeździmy też do naszych seniorów udzielamy szkoleń i naprawiamy np. stronę gazety wyborczej która z niewyjaśnionych przyczyn, i w nieznanych okolicznościach zniknęła… ze startu :) . Jeździmy do naszych klientów w sytuacjach kryzysowych: po wichurach, po uderzeniu pioruna w dom lub w okoliczną linię wysokiego napięcia. Piszemy zaświadczenia dla firm ubezpieczeniowych, aby nasi klienci mogli dochodzić należnych im roszczeń. Korzystając z okazji dziękujemy naszym klientom za to że są naszymi klientami i mamy możliwość rozwoju, pracy, satysfakcji. To wy dajecie zatrudnienie młodym ludziom z Waszej okolicy. Wspieracie lokalną firmę, a nie olbrzymią korporację. To dzięki Wam coś dzieję się tu w naszym mieście, gminie a nie w Londynie :) Przyznajemy się również do błędów i przepraszamy jeśli kiedykolwiek dotknęły naszych klientów przerwy w dostępie do usługi. Nie boimy się rozmawiać, dziękujemy e-grajewo i wam za możliwość uczestnictwa w tym „dialogu” Pozdrawiamy i wracamy do pracy :)

Gosia
Dodano: 2013-08-16 11:49:00
dla mnie rewelacja , bardzo sobie chwale :)

sd
Dodano: 2013-08-16 14:10:00
Nikt i nic nie pobije internetu stacjonarnego, np Neostrady, żadna radiówka.

Viki
Dodano: 2013-08-16 18:06:00
Ja jestem w Giga kilka lat i jestem zadowolona.Jak mam problem to dzwonie i sa gora na drugi dzien.Nie mysle zamieniac tego internetu na inny

monia
Dodano: 2013-08-16 20:53:00
orange mam od 2 lat i jest do dupy! niby teraz zwiększyli i ma chodzić lepiej i szybciej a jest dalej do dupy

Anka
Dodano: 2013-08-17 07:08:00
Jak ktoś ma problem z wykonaniem telefonu do serwisu to już jego gitara, nic nie zgłaszają a najwięcej mają do powiedzenia. Moje serwisy zawsze zrealizowane ! Widzę konkurencja nie śpi :)

Piotrek R.
Dodano: 2013-08-18 09:23:00
Jak sie ma sprawny komputer a nie sprzed wieku , to internet od Pana Pawla jest rewelacyjny , naprawde polecam , mam juz kilku lat i nie zamienienie na zaden inny , moja mama ma w T- mobile , to dopiero klopot , nim sie odpali internet , to trwa ok godziny , jesli tylko skonczy sie umowa to tez wezmie internet u pana Pawla , pozdrowionka panie Pawle :)

Valen
Dodano: 2013-08-18 09:32:00
Polecam Tobie firme NET-COM jestem z nimi zwiazany juz 4 rok i nie zdarzylo sie ,zeby internet mi zle odbieral, sa wyjatki typu awarii ,ale to malo kiedy wystepuje ten problem, obsluga mila ,szybko reaguja na zgloszenia itp cennik jest dopasowany dla klijentow.

grajewianka
Dodano: 2013-08-18 11:12:00
u mnie na otwarcie każdej strony muszę czekać po około 2 minuty a predkość mam niby 100 mb/s. coś chyba jadnak jest nie tak w Waszej firmie jakies 2 miesiące temu było jeszcze normalnie - zrobcie cos z tym bo naprawde przymierzam sie do rozwiazania umowy.

wujek samo dobro
Dodano: 2013-08-18 13:46:00
Paweł - proszę sprawdzić archiwum gadu-gadu firmowego z 30 kwietnia, tam będzie imię i nazwisko :)

Patryk
Dodano: 2013-08-19 08:29:00
Panie Pawle, czy ten problem może być spowodowany przesunięciem się tego ''nadajnika'' z dachu? Chodzi o przerwy w dostępie do internetu trwające +- 2sec.

Renata
Dodano: 2013-08-19 22:51:00
To najlepszy internet w okolicy jest tani i bardzo dobry a głupimi komentarzami nie warto się przejmować. WUJEK SAMO DOBRO zastanów się co piszesz na przyszłość.

Marek
Dodano: 2013-08-20 20:42:00
Mam podobnie jak grajewianka - jeszcze miesiąc temu wszystko działało bardzo dobrze. Umowę mam na 100 Mb/s, czyli maksymalnie powinno być około 120 KB/s i tak miałem jeszcze miesiąc temu. I nagle z dnia na dzień zaczęły się cuda wianki. Prędkość w dzień spadła do 10 - maksymalnie 30 KB/s. Nocą, gdy prędkość powinna być większa, mam w porywach do 70 KB/s. Nie jest to problem komputera, bo w domu mam dwa notebooki i tablet i na wszystkich tych urządzeniach połączenie działa tak samo. Antena zainstalowana jest tak, że nic jej nie ruszy. Wygląda to tak, jakby ktoś mi zmniejszył maksymalną prędkość do 1/3 tego, za co płacę.

Ewelina
Dodano: 2013-08-20 21:45:00
giganet ma niezly balagan, parę razy dzwoniłam,że internet nie działa, a pani mi powiedziła,że mamy zaległości w płaceniu, tylko,że zawsze było płacone z góry za 2 miesiące.... kiedyś lepiej działał,a teraz więcej nie działał,niż działał. I za każdym razem gdy dzwoniłam do serwisu nagle po paru minutach,gdy tylko pan zaczął sprawdzać,co się dzieje z połączeniem,zaczął działać, trochę to dziwne

Teodozja
Dodano: 2013-08-31 18:08:00
ci co pisza takie glupoty to powinni odejsc i zalozyc swoj internet i po co jeszcze komu placic kiedy sa tak wspaniali! wszystko bzdury.....

aga
Dodano: 2014-05-24 13:20:00
a jak działa internet POLSATU ?

Twoja odpowiedź na ten temat:



Twoje imie:


Podaj wynik działania dwa plus dwa: