Strona główna · Powrót do forum · Spis forów
111111
Dodano: 2013-03-14 21:18:20
Otwarto: 13070

Telemarketing

Co sądzicie om telefonach w sprawach bankowych, "darmowych minut" czy innych udogodnieniazh?
pracownik
Dodano: 2013-03-15 10:03:00
czasem sie zdarzaja, ale przeciez ludzie musza coś robic zeby zarobic. Ci ktorzy dzwonia tez wcale nie lubia ludziom wciskac ofert ale oni z tego zyją trzeba ich zrozumiec i czasem cierpliwie wysłuchać, a korzystac nie trzeba

monika
Dodano: 2013-03-15 13:17:00
Reaguję na te telefony jak na zło konieczne! Od razu się rozłączam. Jest to wciskanie kitu naiwniakom.

korzystajaca "czasem
Dodano: 2013-03-15 13:56:00
moi zdaniem jakis szacunek dla drugiego czlowieka sie nalezy, to ich praca i takie maja zadanie. wystarczy podziekowac i juz a nie od razu sie do nich rzucac, co oni winni?! to tak samo i z policjantami albo konduktorami... przykladow mamy wiele.

dobra_pani
Dodano: 2013-03-15 15:13:00
Ja wysłuchuję grzecznie, mimo że nigdy nie korzystam z proponowanych usług. Rozumiem, że na tym polega praca tych ludzi.

beta
Dodano: 2013-03-15 23:40:00
A ja się ostatnio pozytywnie zdziwiłam. Korzystam z bankowości elektronicznej i nie odwiedzam PKO. A tu Pani mnie zachęciła i wyszłam całkiem dobrze. Nowa oferta rachunków jest naprawdę dobra i przy okazji kredyt na całkiem... warunkach.

lo
Dodano: 2013-03-21 19:52:00
czasem to takie sepleny pluwające dzwonią że trudno zrozumiec normalnie jakby pluwała w słuchawke

lola
Dodano: 2013-03-21 19:53:00
beta pewnie jestes jedna z nich

Gośka
Dodano: 2013-03-21 23:20:00
no niby tak, jak mam czas to odbieram wysłucham, ale są sytuacje gdzie trzeba postraszyć że się skarge złozy bo inaczej nie pomaga..... ile razy można mówić nie??? Albo prosić o odznaczenie i nie kontaktowanie się ????!!!!

Twoja odpowiedź na ten temat:



Twoje imie:


Podaj wynik działania dwa plus dwa: